  • 1. Data: 2013-06-02 12:11:43
    Temat: Przelew natychmiastowy z Synca do Meritum...
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Wczoraj zrobiłem jeden maksymalny przelew natychmiastowy z Synca do Meritum
    i chyba już wyczerpałem limit środków BC bo dzisiaj już mi pokazuje:

    "Przelew natychmiastowy nie może być teraz zrealizowany, prosimy spróbować
    później."

    Też tak macie?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2013-06-02 12:43:53
    Temat: Re: Przelew natychmiastowy z Synca do Meritum...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wromek napisał(a) :
> [...]
    > i chyba już wyczerpałem limit środków BC bo dzisiaj już mi pokazuje:
    >
    > "Przelew natychmiastowy nie może być teraz zrealizowany, prosimy spróbować

    Bardzo często tak mamy dla wielu banków. Wina leży nie w ilości
    przelewów, ale gdzieś po drodze. Może Sync, może pośrednik, może
    bank odbiorcy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 3. Data: 2013-06-02 19:22:16
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Cze, 12:11, "wromek" <wromek@...gmail.com> wrote:

    > "Przelew natychmiastowy nie mo e by teraz zrealizowany, prosimy spr bowa
    > p niej."
    >
    > Te tak macie?

    U mnie to samo jak probuje przelac do Meritum:
    "Przelew natychmiastowy nie moze być teraz zrealizowany, gdyz jest
    zlecany poza godzinami zdefiniowanymi przez Bank Odbiorcy jako godziny
    ksiegowań online."

    Mimo ze godziny sa ok. A probuje przelac od wczoraj.

    Jak zwykle przelewy wg Bluecash to parodia.
    Jak by Synq nie mogl tego zastapic Express Elixirem.

    BTW - Ile banki placa KIRowi za przelew Express Elixir?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2013-06-02 23:42:01
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Bardzo często tak mamy dla wielu banków. Wina leży nie w ilości przelewów,
    > ale gdzieś po drodze. Może Sync, może pośrednik, może bank odbiorcy.

    pośrednik, nie ma salda w meritum-bo mu wyczerpalem ;)
    puscilem do multi i poszlo...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2013-06-02 23:44:13
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Mimo ze godziny sa ok. A probuje przelac od wczoraj.
    a moze wlasnie probowales poza godzinami (8.30-18)
    bo u mnie w tych godzinach pokazywalo, ze nie mozna i sprobuj pozniej....

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2013-06-03 00:02:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-02 23:44, wromek pisze:
    > Mimo ze godziny sa ok. A probuje przelac od wczoraj.
    > a moze wlasnie probowales poza godzinami (8.30-18)
    > bo u mnie w tych godzinach pokazywalo, ze nie mozna i sprobuj pozniej....

    Banki świetują i pewnie dopiero to co wisi będzie zaksięgowane i
    puszczone dalej.
    Mój przelew wisi od piątku, niestety.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-06-03 04:39:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" kof5o1$cas$...@n...news.atman.pl

    > "Przelew natychmiastowy nie może być teraz zrealizowany, prosimy spróbować
    później."

    > Też tak macie?

    Zazwyczaj tak. Bez wnikliwego i dokładnego
    liczenia -- dziesięć razy nie może być zrealizowany
    na jeden raz, gdy może być zrealizowany. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-06-03 18:21:50
    Od: hencio <e...@g...com>

    Jak dotąd wszystkie moje natychmiastowe z synca dotarły. Nigdy nie miałem podobnych
    problemów.