  • 1. Data: 2013-06-01 10:22:00
    Temat: getinonline - nowy interfejs
    Od: jj <p...@w...pl>

    kafelkowy :)

  • 2. Data: 2013-06-01 11:29:05
    Temat: Re: getinonline - nowy interfejs
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "jj" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:9bef23ab-8dc1-48c7-ac37-186c6911d826@googlegrou
    ps.com...
    > kafelkowy :)

    Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla mnie to
    podejrzane.

  • 3. Data: 2013-06-01 11:39:24
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-06-01 11:29, TM pisze:

    > Uzytkownik "jj" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla
    > mnie to podejrzane.

    nie trzeba

    Darek

  • 4. Data: 2013-06-01 12:04:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    jj napisał(a) :
    > kafelkowy :)

    I żeby było weselej, to wieeelkie przyklejone do brzegu ikony
    serwisów, tfu, tfu społecznościowych i innych śmieciowych informacji.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 5. Data: 2013-06-01 14:17:15
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla
    > mnie to podejrzane.

    Znikoma różnica w kolorystyce między oknami aktywnymi, a nieaktywnymi
    przy logowaniu. Na moim monitorze i z moim wzrokiem prawie żadnej różnicy.
    A po zalogowaniu się obrazki, obrazki, obrazki. Jak dla mnie cholernie
    to nieczytelne , niekontrastowa kolorystyka . Na szczęście nie posiadam
    tam ROR-u. Sporadycznie jakaś lokatka. Jakoś nie lubię trzymać za dużo
    kasy u Leszka.

  • 6. Data: 2013-06-01 17:22:02
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 01-06-2013 10:22, jj pisze:

    > kafelkowy :)

    Mogą sobie te kafelki wsadzić... Niewygodne to to, wielkie, cyfry takie
    że idzie z 20 metrów czytać. Marnotrawstwo miejsca - w przeważającej
    części strony zielone tło. Ogólnie to mi się to nie podoba i już. Nie,
    nie tło, sama idea. Może i taka moda, ale poprzedni interfejs był o
    niebo lepszy od tego "czegoś". Przykładowo dojście do historii operacji
    kartą teraz jest jakieś zagmatwane. Jak to "coś" miało za zadanie
    ułatwić życie "dotykaczom" to mogli zrobić coś oddzielnie, a nie mnie
    uraczać tym wątpliwej jakości interfejsem. Ogólnie popatrzyłem deko i
    zwiałem czym prędzej. Im krócej tam będę tym lepiej.

    Zniknęła tez klawiatura ekranowa do wpisywania hasła.

    Dno, metr mułu i wodorosty :>

    Tak, musiałem :P

  • 7. Data: 2013-06-01 22:12:01
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > części strony zielone tło. Ogólnie to mi się to nie podoba i już. Nie,
    > nie tło, sama idea. Może i taka moda, ale poprzedni interfejs był o
    [...]
    > Dno, metr mułu i wodorosty :>
    >
    > Tak, musiałem :P

    Zupełnie niepotrzebnie. Jest możliwość powrotu do starego interfejsu.

    Bez sensu jest dla mnie to, że tych wielkich liczb nie daje się
    skopiować przez Ctrl+C.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2013-06-01 22:12:58
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > kafelkowy :)

    A tak przy okazji - Open Office też się skafelkował. Na fioletowo. I
    niektóre wzorki na kafelkach ciut inne.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2013-06-01 22:34:48
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 01-06-2013 22:12, Grzexs pisze:

    > Zupełnie niepotrzebnie. Jest możliwość powrotu do starego interfejsu.

    No i git. Dzięki za naprowadzenie. W tym wszystkim w ustawieniach nie
    zwróciłem uwagi na "kafelek" powrotu.

    Ale nie wiedzieć czemu nie ma klawiatury ekranowej jak poprzednio. Jakoś
    lepiej mi się nią wpisywało.

  • 10. Data: 2013-06-02 08:02:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 01 Jun 2013 22:12:58 +0200, Grzexs napisał(a):

    > A tak przy okazji - Open Office też się skafelkował. Na fioletowo. I
    > niektóre wzorki na kafelkach ciut inne.

    Pewnie wszystkie klony skafelkowało :)

    --
    xbartx