  • 1. Data: 2013-06-01 18:33:44
    Temat: Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej
    Od: Adrian <b...@b...brak>

    Dzisiaj zalogowałem się do GO i spędziłem trochę więcej czasu nad
    poznaniem tego nowego interfejsu. Przeglądając zaległe wiadomości z
    banku których miałem aż 30, gdzieś w ich gąszczu była sobie wiadomość
    UMOWY z 26.01.2013. I tam m.in. jest nowy wzorzec Umowy Ramowej oraz
    załączniki umowy ROR, karty debetowej itd. Pod koniec wiadomości jest
    oświadczenie do zaznaczenia, że zapoznałem się i akceptuję treść
    powyższych dokumentów. Czy zaznaczenie tego jest konieczne? Czy może
    sobie ta wiadomość tak leżeć bez akceptacji.

  • 2. Data: 2013-06-02 00:06:04
    Temat: Re: Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    U mnie też leży. Co ciekawe napisałem do nich ok. dwa miesiące temu, aby zmienili
    dane w tych umowach, bo wymieniłem dowód osobisty (stary wyekspirował). I niestety
    zero odzewu, tak jak by mieli mnie daleko w d4. No to ja ich obdarzam takim samym
    stosunkiem i od paru miechów na getinowym koncie mam okrągłe 0.

  • 3. Data: 2013-06-03 01:48:21
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-06-02 00:06, dziadek pisze:
    >I niestety zero odzewu, tak jak by mieli mnie daleko w d4. No to ja ich obdarzam
    takim samym stosunkiem
    >i od paru miechów na getinowym koncie mam okrągłe 0.

    A ja to juz nawet nie mam tam..... konta - LOL

  • 4. Data: 2013-06-09 00:00:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    dziadek <a...@w...pl> writes:

    > U mnie też leży. Co ciekawe napisałem do nich ok. dwa miesiące temu,
    > aby zmienili dane w tych umowach, bo wymieniłem dowód osobisty (stary
    > wyekspirował).

    Z tego powodu nie zmienia się umów. Zresztą w ogóle nie zmienia sie
    tekstu samej oryginalnej umowy, tylko dodaje się aneksy albo umowę
    rozwiązuje.
    --
    Krzysztof Halasa