  • Data: 2019-01-14 19:16:25
    Temat: Lombard
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrób jeszcze badanie sondażowe (choć nie radzę ułatwiać sobie np. przez
    fotografowanie) jak często zmienia się ta wystawa...
    Biznes to jest taki sklep z agd, gdzie mikser kosztuje 1500zł i stoi na wystawie 3
    lata.
    Albo bar sushi - w 3 blokach obok siebie miałem 3 - w każdym nigdy nie widziałem
    więcej niż jeden zajęty stolik, a mieszkałem tam 4 lata... Ale to była specyficzna
    okolica, miał tam melinę oryginalny Agent Tomek (TM), pod moją klatka parkowało jego
    porsche, a sąsiedzi widywali też ten drugi (aston martin?) popylający ponad setkę po
    naszej wspaniałej drodze z plyt (i nie była to jakość A4) ;>