  • 1. Data: 2012-01-13 01:58:48
    Temat: Lokaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zaproponowano mi 6,3% na 12miesięcy z ochroną antybelkową.
    Mozna znaleźć coś lepszego?
    Moze na dłuższy okres? Wyzszy procent?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 2. Data: 2012-01-13 11:52:38
    Temat: Re: Lokaty
    Od: Michał Pławsiuk <m...@g...com>

    On 13 Sty, 02:58, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Zaproponowano mi 6,3% na 12miesięcy z ochroną antybelkową.
    > Mozna znaleźć coś lepszego?
    > Moze na dłuższy okres? Wyzszy procent?
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
    > Frank Herbert

    np. tylko, że 6,39% na 5msc
    http://ideabank.pl/indywidualni_tax_free

  • 3. Data: 2012-01-13 18:58:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > np. tylko, że 6,39% na 5msc
    > http://ideabank.pl/indywidualni_tax_free

    No tak. Tylko pytanie czy to sie opłaca.
    Zakładajac ze po tych 5 miesiacach oprocentowanie będzie wyzsze niz obecne
    - zyski zje belka.
    No chyba, ze skoczy do 8%, ale to juz wrózenie z fusów.

    Co sądzicie?
    No i czy ktos ma jakas lepsza oferte na minimum rok z zabezpieczeniem przed
    belka przez cały okres?

    A moze od 01.04 zamiast loka znowu zaczna krolowac ubezpieczenia i belka w
    ten sposób zostanie ominieta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 4. Data: 2012-01-13 20:30:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:13012012.2410A5F2@budzik61.poznan.pl...

    > No i czy ktos ma jakas lepsza oferte na minimum rok z zabezpieczeniem
    > przed
    > belka przez cały okres?

    Głosowałeś na PO to masz teraz POdatek a nie "belkę"

    --
    marfi

  • 5. Data: 2012-01-13 20:34:52
    Od: otrov <o...@g...pl>

    W dniu 2012-01-13 21:30, marfi pisze:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:13012012.2410A5F2@budzik61.poznan.pl...

    > Głosowałeś na PO to masz teraz POdatek a nie "belkę"

    A może lepiej "Vincenta"? :-)

    o.

  • 6. Data: 2012-01-13 23:58:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @bb.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Głosowałeś na PO to masz teraz POdatek a nie "belkę"

    to jakas gra?
    100 punktów za głupie komentarze zamiast odpowiedzi na temat?

    Oczywiście nie podoba mi się idea podatków ogólnie a belki w szczególnosci-
    ale, o ile mnie pamiec nie myli, ten podatek został wprowadzany przez
    Millera nie przez Tuska?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 7. Data: 2012-01-14 10:14:21
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Budzik: wejdź na stronę Idea Banku i poczytaj o lokacie TAX FREE.
    Jak byk tam masz napisane:

    cyt.:"Jak to działa?
    W celu optymalizacji zysku Idea Bank przygotował lokatę TAX FREE, która do
    dnia 27.03.2012 roku będzie oprocentowana tak, aby odsetki z niej były równe
    odsetkom na lokacie z kapitalizacją dzienną o oprocentowaniu: 6,39% w skali
    roku w przypadku lokaty 5-miesięcznej, 6,10% w skali roku w przypadku lokaty
    6- i 9-miesięcznej, 6,28% w skali roku w przypadku lokaty 12-miesięcznej,
    6,31% w skali roku w przypadku lokaty 15-miesięcznej oraz 6,30% w skali roku
    w przypadku lokaty 18-miesięcznej,
    Od 28.03.2012r. nominalne roczne oprocentowanie lokaty będzie wynosiło 0,1%,
    Przyjęta przez Idea Bank konstrukcja lokaty TAX FREE i jej oprocentowanie,
    niejednakowe w okresie jej trwania, gwarantują Państwu odsetki równe tym,
    które byłyby wypłacone w ciągu okresu trwania lokaty. Idea Bank odpowiednio
    podniósł oprocentowanie lokaty, aby analogiczną wartość odsetek
    skapitalizować jeszcze przed 28 marca 2012 roku2.

    1 Lokata z dzienną kapitalizacją odsetek - oprocentowanie nominalne 6,3% w
    skali roku na 12 miesięcy. Z uwagi na zaokrąglenie kwoty podatku od dochodów
    kapitałowych podatek ten wg stanu prawnego na dzień sporządzenia niniejszej
    informacji wynosi 0zł, co oznacza, że inna lokata w tych samych granicach
    kwotowych, na taki sam okres, dla której podatek ten byłby równy 19%
    musiałaby mieć oprocentowanie 8,15% w skali roku, aby Klient uzyskał
    analogiczny zysk.

    2 Oprocentowanie lokaty ustalane jest w dniu opłacenia lokaty wg
    następującego wzoru: 6,1% (6,39% dla lokaty 5-miesięcznej, 6,28% dla lokaty
    12-miesięcznej, 6,31% dla lokaty 15-miesięcznej, 6,3% dla lokaty
    18-miesięcznej) x [365 podzielone przez liczbę dni do 27 marca 2012 r.] x
    [wyrażony w miesiącach czas trwania lokaty podzielony przez 12]."

    Czy już wszystko jasne?

    Może podacie przykłady innych banków, które oferują lepsze oprocentowanie na
    okres do 5 m-cy i podobny mechanizm antybelkowy?

  • 8. Data: 2012-01-14 12:39:32
    Od: " ppp" <s...@W...gazeta.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    01.04 zamiast loka znowu zaczna krolowac ubezpieczenia i belka w
    > ten sposób zostanie ominieta?

    Ubezpieczenia nie maja gwarancji BFG wiec to rozwiazanie odpada

  • 9. Data: 2012-01-14 15:00:17
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 13 Jan 2012 23:58:46 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Oczywiście nie podoba mi się idea podatków ogólnie a belki w szczególnosci-
    >ale, o ile mnie pamiec nie myli, ten podatek został wprowadzany przez
    >Millera nie przez Tuska?

    A jakie ma znaczenie, kto go wprowadził (poza oczywiście nazwą) w
    obliczu tego, że to DT obiecywał jego zniesienie?
    Niestety, po paru latach rządów miłości okazuje sie, że "komuch" LM
    coraz bardziej wydaje się prawicą, a PO - lewicą (że już o M.Rakowskim
    i "ustawie Wilczka" z 1988 nie wspomnę). Chichot historii...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2012-01-14 15:14:02
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-01-14 11:14, darkblue pisze:

    > Może podacie przykłady innych banków, które oferują lepsze
    > oprocentowanie na okres do 5 m-cy i podobny mechanizm antybelkowy?

    Getinonline miał do ub. czwartku podobną ofertę na 5 m-cy.
    Teraz oferują bezbelkowe 6,28% na 12 miesięcy.

    T.