  • 1. Data: 2002-08-13 14:39:12
    Temat: Lokata24 oprocentowanie i odsetki
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    Cześć!

    BZ WBK obniżył oprocentowanie Lokaty24 na 6.75% (TFU!).

    Czas przenieść się z lokatami do mBanku :-)

    I takie małe pytanko: skoro ostania operacja na lokacie (dopisanie odsetek)
    miało miejsce 12 lipca, to kiedy mają się pojawić nowe odsetki w tej
    lokacie? Teoretycznie 13 sierpnia, czyli o 00.01 dnia dzisiejszego. Czy
    dobrze myślę? Bo jak tak, to BZ WBK się myli, bo jeszcze odsetek mi nie
    dopisało.

    Pozdro
    MAX

  • 2. Data: 2002-08-13 15:14:42
    Temat: Re: Lokata24 oprocentowanie i odsetki
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MAX" <
> [...]
    > miało miejsce 12 lipca, to kiedy mają się pojawić nowe odsetki w tej
    > lokacie? Teoretycznie 13 sierpnia, czyli o 00.01 dnia dzisiejszego. Czy

    niekoniecznie, o 23:59 tez bedzie jeszcze 13 sierpnia ;-))
    poza tym 12 lipca byl piatek a lokata mogla konczyc sie w sobote 13 lipca
    lub nawet w niedziele 14 lipca.
    Jesli to dawny BZ + Zorba to odsetki zostaly zaksiegowane 12 wieczorem z
    data wplywu 13 lub 14 a zobaczyc mogles je w internecie 13 lub pozniej.
    *** blad ***