  • 1. Data: 2002-08-13 13:09:34
    Temat: Przeniosłem konto z BSK do Multi - cd
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    jakiś czas temu opisałem chęć zmiany BSK -> Multi i tak też zrobiłem.
    Głównie chodziło mi o wyższy limit więc wziąłem historię z BSK (normalnie
    kosztuje 5 pln za każdy rozpoczęty mniesiąc 9 m-cy x 5 = 45 zgroza ale miła
    pani po prosty wydrukowała strony kompa (normalie to pisze w Wordzie)i je
    podpisała + info, ze miałem limit 2000 i tylko 5pln pękło). W Multi równie
    miła pani wzięła papiery w środę (czw i pt była na urlopie ) powiedziała, że
    do piątku next week załatwi. Zadzwoniła we środę (przed tym piątkiem ) i
    mówi, że gotowe do podpisania. Historia została uznana na śr 3000 pln/m-c
    więc teoretycznie mogłem dostać x7 (Multikonto my 7pln/m-c) = 21000 ale po
    odjęciu zobowiązań (ok 2000/m-c) mogłem dostać 15000. Jako, że tyle nie
    potrzebuję zakończyłem na 5000 (co kosztuje 1% = 50pln) - w BSK miałem 2000
    i nie chcieli dać więcej (dochody z DG więc ilość papierów do załatwienia
    jak mBanku czyli zgroza). Co ciekawe w historii konta mam zamknięcie
    starego (otwarte ~7 dni wcześniej ) i otwarcie nowego z limitem. Jeszcze
    tylko zaświadczenie o likwidacji limitu w BSK (zamiast zamykać konto zmienię
    sobie na Taryfę 0 - w MB nie przewiduje się kart MAesto) i operacja
    zakończona.

    pzdr
    mwi