  • 1. Data: 2002-08-13 12:27:56
    Temat: Problemy z logowaniem do ING onLine
    Od: "Maximus" <t...@k...home.pl>

    Z racje tego, że ostatnio głośno o dziurach w IE 6.0 chciałem się przenieść
    na Opere ( aktualna wersja 6.04 ) - niestety zalogowanie się jest nie
    możliwe - pojawia się okno z napisem "Trwa ładowanie" oraz pasek po lewej
    stronie z numerem telefonu do ING i nic się nei dzieje. Trochę dziwne bo w
    ustawieniach przeglądarki jest, że obsługuje SSL2 i SSL3
    Co z tym zrobić ?

    --
    Piotr

    Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe
    Programy Dla Administratorów Nieruchomości
    Gadu-Gadu 63183
    0(prefix)12-296-34-56
    b...@z...org.pl

  • 2. Data: 2002-08-14 13:12:18
    Temat: Re: Problemy z logowaniem do ING onLine
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Maximus" <t...@k...home.pl> wrote in message

> [...]
    > stronie z numerem telefonu do ING i nic się nei dzieje. Trochę dziwne bo w
    > ustawieniach przeglądarki jest, że obsługuje SSL2 i SSL3

    Jest już Opera 6.05

    ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/605/en/std/ow32ene
    n605.exe
    ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/605/en/java/ow32en
    en605j.exe

    http://dyskusje.pl/showflat.php?Board=opera&Number=3
    24734
    quiris napisał:

    Gdyby nie dziury w OpenSSL to tej wersji nie byłoby. Zmiany są niewielkie i
    związane głównie z bezpieczeństwem SSL:

    Opera 6.05 Changelog
    This version implements changes in OpenSSL.

    Security
    * Applied OpenSSL ASN.1 patch
    * Fixed an issue where HTML content could be inserted into directory
    listings
    * Added new certificate authority roots

    Miscellaneous
    * Not possible to invoke "meta refresh" in an e-mail
    * Fix for Java-related slow navigation
    * Fix for handling of initial Byte Order Mark (BOM signature) in *.ini files

    --
    BAH