  • 1. Data: 2002-08-13 12:47:22
    Temat: jak wyciac bankomat na wiecej kasy niz jest na koncie i na co debet pozwala?
    Od: W...@o...pl (Wiesiek)

    sie zastanawiam jak w temacie..

    gdzies cos slyszalem ze niektore bankomaty sa jakies tzw offlinowe i
    stany tam sa z poprzedniego dnia... wiec majac na koncie zero,
    bankomat pokazuje ze jest kasy mnostwo i mozna ja wybrac..

    ktos sie orientuje ktory inny bank ma rowniez takie prymitywne
    bankomaty zeby je mozna bylo wycinac na kase? (znaczy chodzi o
    niedopuszczalny debet - np ma sie dopuszczalnego 300 a wybiera sie z
    bankomatu 2300 :-) majac of course zero na koncie

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-16 11:36:22
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2002 12:47:22 GMT, W...@o...pl (Wiesiek) napisał(a):

> [...]
    > niedopuszczalny debet - np ma sie dopuszczalnego 300 a wybiera sie z
    > bankomatu 2300 :-) majac of course zero na koncie
    Bankomaty PKO BP działały częściowo off-line, ale według PKO BP dzięki
    "postępowi technologicznemu" :-))) podobno już tak nie działają -
    rozstałem się z tym bankiem więc nie mam możliwości tego sprawdzić.
    Wcześneij było tak, że ich bankomaty nie widziały stanu konta, ale łączyły
    się z centrum w celu sprawdzenia dopuszczalnego limitu na dany dzień -
    efekt był taki, że niezależnie od stanu konta, można było podjąć cały
    limit dzienny. Jak jest teraz nie wiem, ale znając ten bank pewnie tak
    samo :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-08-16 12:03:01
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > efekt był taki, że niezależnie od stanu konta, można było podjąć cały
    > limit dzienny. Jak jest teraz nie wiem, ale znając ten bank pewnie tak

    AFAIK (a rzadko ich odwiedzam ;-)) to cały czas weryfikowanie możliwości
    wypłat sprowadza się do limitu dziennych (tygodniowych?) wypłat.
    Jak wypłacasz gotówkę z bankomatu to na wydruku masz pozycje:
    Kwota wypłacona: 50 pln
    pozostały limit: 550 pln

    i nie jest to limit dostępnego salda na koncie ;-)

    poza tym niedozwolone zdebetownie konta jeste raczej mało opłacalne, wtedy
    procenciki lecą coś około 20.

    Karol Zwiruk

  • 4. Data: 2002-08-16 12:17:37
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > poza tym niedozwolone zdebetownie konta jeste raczej mało opłacalne, wtedy
    > procenciki lecą coś około 20.

    Tyle to lecą na debeciku dozwolonym, uzgodnionym, przydzielonym,
    podpisanym. Na niedozwolonym to ile Bóg da, a partia pozwoli. Jak się ma
    debecik uzgodniony i powiększy się go o nieuzgodniony, to cały robi się
    nieuzgodniony i wtedy hulaj duszo, piekła nie ma! ;-)

    pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2002-08-16 12:29:02
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    [...]

> [...]
    > wypłat sprowadza się do limitu dziennych (tygodniowych?) wypłat.
    > Jak wypłacasz gotówkę z bankomatu to na wydruku masz pozycje:
    A próbowałeś wypłacić ponad to co masz na koncie ?
    Bo ja próbowałem i nie puszcza.
    Zdaje się że na razie jest to "pilotaż" dla wybranych oddziałów.
    A pozostałe, dalej funkcjonują do salda dziennego.
    KJ