  • 31. Data: 2007-10-05 05:28:19
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Oct 2007 00:24:07 +0200,
    osoba podpisana: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    napisała:
    [...]
    > Oczywiście że kupiłem, ale to wcale nie jest żadną gwarancją, że pod
    > moją nieobecność ktoś obcy nie skorzysta z mojego komputera.
    Hm . Znane mi laptopy maja jakięś hasła do dysków i inne takie. Nie
    uzywasz tego?

    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 32. Data: 2007-10-05 05:29:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Oct 2007 00:05:49 +0200,
    napisała:

    > A po co maja instalować keylogger, jeśli mogą sobie hasło od razu
    > odczytać z ustawień przeglądarki?

    Nie wiem jak gdzie indziej, ale w FF żeby uzyc hasła, należy podać
    "hasło nadrzędne" podobnie do odczytania. Czy Ty kiedykolwiek uzywałeś
    FF i opcji zapamietywania haseł, czy też powtarzasz jakieś mity?
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 33. Data: 2007-10-05 09:16:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak gdzie indziej, ale w FF żeby uzyc hasła, należy podać
    > "hasło nadrzędne" podobnie do odczytania. Czy Ty kiedykolwiek uzywałeś
    > FF i opcji zapamietywania haseł, czy też powtarzasz jakieś mity?

    Więc żebym nie musiał wpisywać hasła, muszę wpisać inne hasło?;-)))
    LOL
    (pomijam sytuację kiedy ktoś cierpi jednocześnie
    na sklerozę i nadmiar haseł do pamiętania)

  • 34. Data: 2007-10-05 09:35:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. pisze:

    > Więc żebym nie musiał wpisywać hasła, muszę wpisać inne hasło?;-)))
    > LOL

    Ale jeśli w przeglądarce masz zapamiętanych powiedzmy 10 haseł, do
    użycia których musisz wprowadzić, raz, przy starcie przeglądarki _jedno_
    hasło to bilans jest chyba dodatni ? Zgodzisz się ?
    KJ

  • 35. Data: 2007-10-05 12:43:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    5 Oct 2007 11:16:10 +0200, w <7...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Więc żebym nie musiał wpisywać hasła, muszę wpisać inne hasło?;-)))
    > LOL

    Możesz, nie musisz. Jak ktoś ma manię prześladowczą, to niech zainstaluje sobie
    dodatkowo hasło w BIOS-ie :>

  • 36. Data: 2007-10-05 16:27:32
    Temat: Re: [rozwiazane] a moze i nie ;/
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 16:32:02 +0200, ra9om1ak napisał(a):
    > Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomoœci
    > Dzialalo - przez chwile ;/

    Spróbuj podpiąć inną kombinację klawiszy - bez entera.
    Np. w webmailu horde nie dało się ctrl+enter wypełnić hasła - i dopiero jak
    zmieniłem na coś co nie zawiera entera, logowanie do hordy ruszyło.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 37. Data: 2007-10-05 16:33:58
    Temat: Re: [rozwiazane] na 99 % ;]]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

> [...]
    > jak
    > zmieniłem na coś co nie zawiera entera, logowanie do hordy ruszyło.

    Dziala. A jak nie dziala i wywala ten blad o pustym identyfikatorze - F5
    (odswiezanie) i dziala. Mowie o Operze, FF tak nie testowalem, bo wole
    Opere.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 38. Data: 2007-10-05 20:02:02
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 5 Oct 2007 05:28:19 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Hm . Znane mi laptopy maja jakięś hasła do dysków i inne takie. Nie
    > uzywasz tego?

    Ja już kilkakrotnie byłem zmuszony do odzyskiwania utraconych danych i
    nie będę sobie dodatkowo życia utrudniał szyfrując jeszcze dyski. A
    szyfrowanie dysku notebooka nie ma specjalnego sensu, jeśli na szafie
    leży kilka innych starych dysków, też zawierających różne dane.
    Dlatego prościej i bezpieczniej jest po prostu haseł do banków nie
    zapisywać na twardym dysku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 39. Data: 2007-10-06 09:14:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Chris pisze:

    > Ja już kilkakrotnie byłem zmuszony do odzyskiwania utraconych danych i

    Czyżbyś nie używał backupów?
    KJ

  • 40. Data: 2007-10-06 10:18:45
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Tue, 2 Oct 2007 19:51:01 +0200, ra9om1ak <r...@o...pl> wrote:
    [...]
    > Nic nie dziala, w ff i operze to samo - "pole identyfikator nie moze byc
    > puste", zadna przegladarka nie pamieta hasel - tylko w serwisie mbanku.

    Najwyraźniej przez onkeypress, tak jak pisałem.
    To w każdym razie działa. Generalizacja do skryptu podobnego do podesłanego obok
    pozostaje ćwiczeniem dla czytelnika.

    javascript:(function(){var c=document.getElementById('customer');c.removeAttrib
    ute('autocomplete');c.removeAttribute('onkeypress');
    document.getElementById('password').removeAttribute(
    'autocomplete')})()

    --
    Michał Politowski
    Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.