  • 1. Data: 2007-10-01 13:53:58
    Temat: UWAGA NA DOMINET BANK to kanciarze,
    Od: "gdybak" <g...@W...gazeta.pl>

    Wysłali mi monit w lutym 2006 a teraz we wrześniu 2007 przysłali SMS-a, że
    mam zapłacic za monit 20.00+odsetki 9.89 zł.Złodzieje odsetek

  • 2. Data: 2007-10-01 14:00:32
    Temat: Re: UWAGA NA DOMINET BANK to kanciarze,
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Paź, 15:53, "gdybak" <g...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Wysłali mi monit w lutym 2006 a teraz we wrześniu 2007 przysłali SMS-a, że
    > mam zapłacic za monit 20.00+odsetki 9.89 zł.Złodzieje odsetek

    W tym 2006 przy monicie pisalo, ze masz za niego zaplacic? Nic nie
    wspominali, gdy uregulowales zadluzenie, ktorego dotyczyl monit, ze
    jeszcze monit do zaplaty?

  • 3. Data: 2007-10-01 14:22:49
    Od: "gdybak" <g...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > S-a, =BFe
    >

    > W tym 2006 przy monicie pisalo, ze masz za niego zaplacic? Nic nie
    > wspominali, gdy uregulowales zadluzenie, ktorego dotyczyl monit, ze
    > jeszcze monit do zaplaty?

    Ja nawet nie pamiętam,że taki monit dostałem.Ale z drugiej strony mogli
    przypomnieć wcześniej a nie po półtora roku łakomiąc sie na 9.89 zł odsetek
    tym bardziej,że za udzielenie 6600.00 zł kredytu wzieli 1200,00 zł prowizji+
    odsetki

  • 4. Data: 2007-10-01 15:43:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gdybak wrote:

> [...]
    > tym bardziej,że za udzielenie 6600.00 zł kredytu wzieli 1200,00 zł prowizji+

    Mogli, ale nie musieli. To twoj wlasny biznes pilonować swoj zobowiązej.
    Za gapiostwo sie płaci.

  • 5. Data: 2007-10-01 15:48:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Paź, 16:22, "gdybak" <g...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > tym bardziej,że za udzielenie 6600.00 zł kredytu wzieli 1200,00 zł prowizji+

    Nauczka dal nas wszystkich - i dotyczy to kazdego banku - Po splaceniu
    kredytu sprawdzic, czy jeszcze cos "nie wisi" bo sa czeste przypadki
    takich opoznionych zadan splaty jakis kilkugroszowych koncowek itp. -
    wraz z "dodatkami" w jakie obrastaja.

  • 6. Data: 2007-10-01 15:54:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > kredytu sprawdzic, czy jeszcze cos "nie wisi" bo sa czeste przypadki
    > takich opoznionych zadan splaty jakis kilkugroszowych koncowek itp. -

    To chyba oczywiste, że wystepuje się o pismo potwierdzające zamknięcie
    kredytu.

  • 7. Data: 2007-10-01 16:01:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Paź, 17:54, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > To chyba oczywiste, że wystepuje się o pismo potwierdzające zamknięcie
    > kredytu.

    Nieoczywiste. W "rodzinie" mialem kilka kredytow, zawsze ze splata rat
    najpozniej w dniu wymagalnosci. Zadnych problemow nigdy nie bylo i
    zadnych pism nie bralismy.
    natomiast rozne wczesniejsze splaty i inne rzeczy odbiegajace od
    harmonogramu - faktycznie, wymagaja potwierdzen (i to niestety
    przewaznie platnych ), ze nie ma juz zobowiazan.

  • 8. Data: 2007-10-01 16:48:55
    Od: "gdybak" <g...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > harmonogramu - faktycznie, wymagaja potwierdzen (i to niestety
    > przewaznie platnych ), ze nie ma juz zobowiazan.

    U mnie w rodzinie też nikt żadnych problemów z kredytami nie miał ale to
    wszzstko zależy od tego czy bierzesz kredyt w banku czy w psełdobanku dla
    najwnych takim jakim jest DOMINET BANK.Wystarczy wejsć na ich stronę
    internetową i szukać odsetek od kredytu aby wyrobić sobie o nich zdanie.
    Ate wszystkie ukryte opłaty o których nie piszą lichwiarze,opłata
    przygotowawcza,koszty zabezpieczenia kredytu,prowizja,ubezpieczenie na
    życie,opłata co miesiąc za prowadzenie rachunku to stanowi około 20% wartosci
    kredytu.Ale niestey najwnych nie brak i dokąd będą taki pseudobank będzie na
    nich żerował.

  • 9. Data: 2007-10-01 16:51:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > harmonogramu - faktycznie, wymagaja potwierdzen (i to niestety
    > przewaznie platnych ), ze nie ma juz zobowiazan.

    To bardzo niedobrze, że nieoczywiste.

  • 10. Data: 2007-10-01 17:02:54
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > To bardzo niedobrze, że nieoczywiste.

    bardzo niedobrze, ja podobnie się przejechałem i teraz już jest oczywiste ;)
    trzeba niestety uczyć się na błędach....

    Pzdr,
    dkzzzz.