  • 41. Data: 2007-10-06 12:32:59
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 2 Oct 2007 23:04:59 +0200, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    wrote:

    >A świadome obniżanie bezpieczeństwa swoich środków w banku, trudno
    >nazwać inaczej jak głupota.

    Nie przesadzasz z tym poczuciem misji? Koniec końców to jego sprawa.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 42. Data: 2007-10-06 18:36:40
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 06 Oct 2007 11:14:07 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Czyżbyś nie używał backupów?

    A możesz mi napisać, na jakim nośniku Ty robisz backupy i jakiego
    programu do tego używasz? Bo nie uwierzę, że ręcznie kopiujesz każdy
    plik, którego zawartość się zmieniła.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 43. Data: 2007-10-06 21:15:05
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Sat, 6 Oct 2007 20:36:40 +0200, name: Chris:

    > A możesz mi napisać, na jakim nośniku Ty robisz backupy i jakiego
    > programu do tego używasz? Bo nie uwierzę, że ręcznie kopiujesz każdy
    > plik, którego zawartość się zmieniła.

    Jest sporo takich programów, równiez darmowych. Ja korzystam
    z Cobian Backup. Raczej nie można go zaliczyć do profesjonalnych
    ale ja nie mam wygórowanych żądań.
    Przejrzyj archiwum pl.comp.nowe-programy, temat poruszany nieraz.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 44. Data: 2007-10-06 23:43:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 06 Oct 2007 14:32:59 +0200, Maciej Bojko napisał(a):

    > Nie przesadzasz z tym poczuciem misji? Koniec końców to jego sprawa.

    Masz rację, trochę zagalopowałem się.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 45. Data: 2007-10-07 16:01:20
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 03 Oct 2007 02:49:46 -0700, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >Nowy perzelew zdefiniowany, to nowy przelew zdefiniowany a nie nowy
    >odbiorca.
    >W bankach, w ktorych zaklada sie odbiorcow w swoim koncie, rowniez
    >mozna zakladac przelewy zdefiniowane - to nie jest to samo.

    Różnica jest kosmetyczna.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 46. Data: 2007-10-07 19:51:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Paź, 18:01, Maciej Bojko <m...@g...com> wrote:

    > Różnica jest kosmetyczna.

    Moze dla ciebie.

    Zatwierdz przelew dla zdefiniowanego odbiorcy w jakims banku, a potem
    zatwierdz przelew zdefiniowany w mBanku(i to nie posiadajacy nawet
    rozroznienia, na przelewy zaufane i niezaufane) i moze zorientujesz
    sie w roznicy.

    W praktyce przelewy zdefiniowane w bankach, ktore oferuja definiowanie
    odbiorcy, zaklada sie po to, zeby miec juz czesciowo wypelnione pole z
    jakiego tytulu jest przelew (rozne platnosci)

  • 47. Data: 2007-10-07 20:35:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zgodzisz się ?

    Gdybyś przeczytał to, co skwapliwie wyciąłeś, nie musiałbyś pytać ;-P

  • 48. Data: 2007-10-08 07:39:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Chris pisze:

    > A możesz mi napisać, na jakim nośniku Ty robisz backupy i jakiego
    > programu do tego używasz? Bo nie uwierzę, że ręcznie kopiujesz każdy
    > plik, którego zawartość się zmieniła.
    Kieszeń dyskowa + własnoręcznie pisane skrypty pod Linuksem. Zwykle co
    najmniej raz dziennie pracuję pod Linuksem, więc nie ma problemu.

    KJ

  • 49. Data: 2007-10-08 22:35:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 08 Oct 2007 09:39:56 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Kieszeń dyskowa + własnoręcznie pisane skrypty pod Linuksem.

    Jak duży masz ten dysk do backupów i co kopiujesz? Cały twardy dysk, czy
    tylko wybrane pliki?
    Przyrostowo, czy kopiujesz całość?

    > Zwykle co
    > najmniej raz dziennie pracuję pod Linuksem, więc nie ma problemu.

    Ja używam Windows, a Linuxa znam tylko na poziomie użytkownika, więc w
    moim przypadku własnoręczne pisanie skryptów odpada.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 50. Data: 2007-10-09 05:39:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 00:35:26 +0200,
    osoba podpisana: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    napisała:
    > Dnia Mon, 08 Oct 2007 09:39:56 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    [...]
    > Jak duży masz ten dysk do backupów i co kopiujesz? Cały twardy dysk, czy
    Wystarczający.
    > tylko wybrane pliki?
    Różnie.
    > Przyrostowo, czy kopiujesz całość?
    Różnie.

    > Ja używam Windows, a Linuxa znam tylko na poziomie użytkownika, więc w
    > moim przypadku własnoręczne pisanie skryptów odpada.

    Ale to chyba nie mój problem?
    Poza tym swego czasu używałem czegoś co się abakt nazywa. Co prawda już
    nie rozwijany, ale paru znajomym został skonfigurwany do poziomu "tą
    ikonkę na pulpicie kliknij raz dziennie" i działa do dziś.

    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW