  • 1. Data: 2007-10-01 17:04:24
    Temat: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy w jakis sposob da sie ustawic przegladarke - opere lub ff (najnowsze
    dostepne oficjalne wersje), zeby pamietala identyfikator i haslo ? Nie
    potrafilem tego zrobic, ff w ogole nie reaguje, a opera na ctrl+enter
    (wpisanie ident. i hasla) wypisuje, ze identyfikator nie moze byc pusty, czy
    cos takiego.

    Sprawdzalem pod XP Pro, nie wiem jak pod Debianem, ale system nie ma tutaj
    nic do rzeczy.

    PKOInteligo dziala pod FF, jak i pod Opera doskonale. Logujac sie do
    PKOInteligo przez Opere mam ustawione trzy konta, tylko wybieram ktore Opera
    ma uzupelnic ident. i haslem. Dziala od lat.

    Prosze o pomoc.

    P.S. Czy da sie zdefiniowac odbiorce w mbanku, nie wykonujac przelewu ? Nie
    wiem, czy moje konto jest w pelni funkcjonalne, dzis bylo pierwsze
    logowanie, kurier jeszcze nie odwiozl umowy do banku - a moze to nie ma
    wplywu na operacje na koncie, nie wiem.

    Dziekuje.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-10-01 19:37:41
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 1 Oct 2007 19:04:24 +0200, w <fdr96b$fqr$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > (wpisanie ident. i hasla) wypisuje, ze identyfikator nie moze byc pusty, czy

    javascript:(function(){var ca,cea,cs,df,dfe,i,j,x,y;function n(i,what){return
    i+%22
    %22+what+((i==1)?%22%22:%22s%22)}ca=cea=cs=0;df=docu
    ment.forms;for(i=0;i<df.length;++i){x=df[i];dfe=x.el
    ements;if(x.onsubmit){x.onsubmit=%22%22;++cs;}if(x.a
    ttributes[%22autocomplete%22]){x.attributes[%22autoc
    omplete%22].value=%22on%22;++ca;}for(j=0;j<dfe.lengt
    h;++j){y=dfe[j];if(y.attributes[%22autocomplete%22])
    {y.attributes[%22autocomplete%22].value=%22on%22;++c
    ea;}}}alert(%22Removed
    autocomplete=off from %22+n(ca,%22form%22)+%22 and from %22+n(cea,%22form
    element%22)+%22, and removed onsubmit from %22+n(cs,%22form%22)+%22. After you
    type your password and submit the form, the browser will offer to remember your
    password.%22)})();

    Skasuj entery, całość do paska na stronie logowania, enter, wpisz login i hasło
    -- FF zapamięta.

  • 3. Data: 2007-10-01 20:19:48
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 1 Oct 2007 19:04:24 +0200, ra9om1ak wrote:

> [...]
    > (wpisanie ident. i hasla) wypisuje, ze identyfikator nie moze byc pusty, czy

    Opera 9.23.8808 + Win XP - działa poprawnie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2007-10-01 20:41:12
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Opera 9.23.8808 + Win XP - działa poprawnie.

    Hm, u mnie nie, ta sama wersja - ciekawe, potestuje co jest nie tak.
    Ustawienia Opery defaultowe. Dziwi mnie, ze logowanie do PKOInteligo chodzi
    bez zastrzezen, a do mBanku nie.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 5. Data: 2007-10-01 23:03:17
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 1 Oct 2007 19:04:24 +0200, ra9om1ak napisał(a):

> [...]
    > (wpisanie ident. i hasla) wypisuje, ze identyfikator nie moze byc pusty, czy

    Przecież to jest specjalnie tak zrobione, żeby Ci konta nie spruł ktoś,
    kto się dorwie do Twojego komputera, gdy Ty pójdziesz np. do ubikacji.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2007-10-02 07:03:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 01 Oct 2007 19:04:24 +0200, ra9om1ak napisał(a):

> [...]
    > wiem, czy moje konto jest w pelni funkcjonalne, dzis bylo pierwsze
    > logowanie, kurier jeszcze nie odwiozl umowy do banku - a moze to nie ma

    Nie da się zdefiniować odbiorcy w mBanku. Sprawdzanie aktywności konta
    dawniej robiło się tak, że trzeba było zdefiniować przelew z data pzryszłą
    i potem go wykasować. Jak pozwalało to znaczy, że aktywne. Chyba nadal to
    działa tak samo.

  • 7. Data: 2007-10-02 12:17:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 1 Oct 2007 22:41:12 +0200, w <fdrltr$18i$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Hm, u mnie nie, ta sama wersja - ciekawe, potestuje co jest nie tak.

    W Operze to powinno działać (Opera ignoruje autocomplete=off), dziwne że ci nie
    chodzi.

    Natomiast w FF trzeba na każdej stronie z autocomplete off wklepać ten skrypt
    (może go wrzucić do zakładek).

  • 8. Data: 2007-10-02 17:28:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 2 Oct 2007 07:03:42 +0000 (UTC), jureq wrote:

> [...]
    > i potem go wykasować. Jak pozwalało to znaczy, że aktywne. Chyba nadal to

    Od zawsze można było zdefiniować odbiorcę bez robienia przelewu, mimo iż
    opcja ta zwie się "Nowy przelew zdefiniowany".

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2007-10-02 17:29:08
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Tue, 02 Oct 2007 14:17:49 +0200, r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:
    [...]
    > W Operze to powinno działać (Opera ignoruje autocomplete=off), dziwne że ci nie
    > chodzi.

    Podejrzewam, że gryzie się z onkeypress, którego też mBank używa.

    > Natomiast w FF trzeba na każdej stronie z autocomplete off wklepać ten skrypt
    > (może go wrzucić do zakładek).

    Ewentualnie zapewne doinstalować Annoyance Remover:
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/3825

    --
    Michał Politowski
    Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.

  • 10. Data: 2007-10-02 17:51:01
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Politowski" <r...@r...address> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Podejrzewam, że gryzie się z onkeypress, którego też mBank używa.

    > Ewentualnie zapewne doinstalować Annoyance Remover:

    Nic nie dziala, w ff i operze to samo - "pole identyfikator nie moze byc
    puste", zadna przegladarka nie pamieta hasel - tylko w serwisie mbanku.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl