  • 1. Data: 2007-10-01 10:24:42
    Temat: Bankomat BPH, a nalepka BZWBK
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Cześć!
    Pobrałem ostatnio jakąś kwotę z bankomatu z nalepką BZWBK i zostałem
    obarczony prowizją, brałem pieniądze w pośpiechu, kiedy obejrzałem
    dokładniej bankomat okazało się, że to BPH. Pomyślałem, więc sobie mbank
    traktuje bezprowzyjnie bankomaty BZWBK, a nie te innych banków z nalepką
    BZWBK, innymi słowy mój błąd, moja strata. Z ciekawości wszedłem jednak
    na stronę WBKu i sprawdziłem listę darmowych bankomatów, bo mam tam
    również konto, co prawda używane sporadycznie, ale jakoś nie słyszałem,
    żeby bankomaty BPHu były darmowe, okazało się, że lista nie zawiera
    wspomnianego bankomatu. Zastanawiam się wiec, co ta nalepka ma oznaczać
    i czy pobierając kasę przy użyciu karty z BZWBK też obarczyliby mnie
    prowizją?

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 2. Data: 2007-10-01 10:56:36
    Temat: Re: Bankomat BPH, a nalepka BZWBK
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Ja_Nul^" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wspomnianego bankomatu. Zastanawiam się wiec, co ta nalepka ma oznaczać
    > i czy pobierając kasę przy użyciu karty z BZWBK też obarczyliby mnie

    pewnie jakiś gówniarz odewał nalepkę z bankomatu bzwbk i nakleił na bph :)

  • 3. Data: 2007-10-01 12:44:47
    Od: "ser" <s...@s...org>

    No ale powinno się na ekranie na początku sesji wyświetlić, jaki bank nas
    "wita" i stąd będzie wiadomo.

  • 4. Data: 2007-10-01 17:03:49
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Ja_Nul^ wrote:
    > Cześć!
    > Pobrałem ostatnio jakąś kwotę z bankomatu z nalepką BZWBK i zostałem
    > obarczony prowizją, brałem pieniądze w pośpiechu, kiedy obejrzałem
    > dokładniej bankomat okazało się, że to BPH.

    I pewnie ani inne menu, ani informacje NA EKRANIE, nie zdziwiły cię? Czy
    aby na pewno nie jesteś blondynką podszywającą się pod faceta? ;)
    L.

  • 5. Data: 2007-10-01 20:14:43
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Leszek wrote:

    > I pewnie ani inne menu, ani informacje NA EKRANIE, nie zdziwiły cię? Czy
    > aby na pewno nie jesteś blondynką podszywającą się pod faceta? ;)
    > L.

    Nie dość, że facet to jeszcze ciemny brunet, ale w pośpiechu człowiek
    nad menu się specjalnie nie zastanawia. Zresztą skoro nalepka jest WBKu,
    to może pomyślałem, że jednak BPH ma jakąś umowę z BZWBK, w końcu nie
    czytam całej korespondencji od banku ani nie studiuje na bieżąco ich
    stron, trudno powiedzieć, w każdym razie mam nauczkę żeby bardziej uważać.

    --
    ."" ""
    .- _______________________________ -

  • 6. Data: 2007-10-02 15:36:22
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Ja_Nul^ wrote:

> [...]
    > końcu nie czytam całej korespondencji od banku ani nie studiuje na
    > bieżąco ich stron, trudno powiedzieć, w każdym razie mam nauczkę żeby

    Bez obrazy oczywiście :) BPH ma umowy tylko z Euronetem :( Sam mam tam
    karty do bankomatu, więc musze się pilnować.
    Za resztę płacimy lub BHP płaci przy jednym z typów kont.
    L.

  • 7. Data: 2007-10-02 17:21:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    mam konto i w mBanku i w BPH i dawno temu zasugerowałem się już nie
    pamiętam czym, ale pomyliłem bankomaty i z bankomatu BPH wyjąłem kasę kartą
    mBanku; zjedli prowizji chyba 6 zł...

    napisałem do BPH i... oddali mi 6zł na konto BPH, a na bankomatach pojawiły
    się nalepki:
    "bankomat nalezy do sieci BPH, obsługa techniczna Euronet"

    za 6zł mają nadal zadowolonego klienta,

    a Polbank nadal nie potrafi wygenerować operacji z karty kredytowej na
    złożoną reklamację.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/