  • 21. Data: 2007-10-03 09:49:46
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Paź, 19:28, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Od zawsze można było zdefiniować odbiorcę bez robienia przelewu, mimo iż
    > opcja ta zwie się "Nowy przelew zdefiniowany".

    Nowy perzelew zdefiniowany, to nowy przelew zdefiniowany a nie nowy
    odbiorca.
    W bankach, w ktorych zaklada sie odbiorcow w swoim koncie, rowniez
    mozna zakladac przelewy zdefiniowane - to nie jest to samo.

  • 22. Data: 2007-10-03 15:25:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 3 Oct 2007 00:34:07 +0200, w <fduhen$e37$1@nemesis.news.tpi.pl>, Chris
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(-a):

    > Twoje pieniądze, Twój problem.
    > Hakerzy opracowują i rozpowszechniają rozmaite keyloggery żeby
    > przechwycić czyjeś hasła,

    No to lepiej zapamiętać login/pass w przeglądarce.
    Czemu więc proponujesz mu obniżenie bezpieczenstwa przez każdorazowe
    wstukiwanie wszystkicy danych?

  • 23. Data: 2007-10-03 15:50:33
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Wszystkie takie przypadki wydają się nieprawdopodobne, dopóki się nie
    > zdarzą. Ja kilka włamań w pracy miałem, do mieszkań sąsiadów i znajomych
    > tez włamania były, więc wcale włamania nie uważam za coś
    > nieprawdopodobnego.

    Zginal tel. i komp ?

    > Jeśli tak jest faktycznie, to możesz nawet tutaj publicznie podać login
    > i hasło do swojego konta w banku.

    A to tutaj sa zlodzieje ??? Nie sadze. Wiec po co im to ? A tak powazniej,
    mowie o sytuacji zwiazanej z kradzieza kompa - a Ty o upublicznianiu danych
    ot tak sobie.

    > Całkiem nie rozumiem, dlaczego musisz pamiętać loginy i hasła i PIN-y
    > całej rodziny?

    Moze dlatego, ze nie wierze w teorie spisku w rodzinie i robie to, czego oni
    nie uwazaja za ciekawe ? Ulatwiam im zycie. Jezeli zona chce sobie kupic cos
    dla siebie i zaplacic ze swojego konta, bo akurat tam sa dostepne srodki, to
    mam jej odmowic i kazac zrobic samej, bo "to nie moj login i pass" ? ;/

    > Ja pamiętam swoje, a pozostali domownicy sami pamiętają swoje.

    Jak ma sie jedno konto, to nie problem. Ponawiam pytanie: masz 5 kont, 5
    KK - sam - jak pamietasz hasla ?

    > Są różne sposoby, Google przyjacielem Twoim.

    Nie moge, bo hackerzy juz o tym wiedza, wiec co mi da google. Masz jakis
    inny, "domowy" sposob ? Daj na priv, obiecuje, ze nikomu nie powiem ;]

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 24. Data: 2007-10-03 22:27:44
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 03 Oct 2007 17:25:38 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > No to lepiej zapamiętać login/pass w przeglądarce.
    > Czemu więc proponujesz mu obniżenie bezpieczenstwa przez każdorazowe
    > wstukiwanie wszystkicy danych?

    Uważam, że o wiele bardziej prawdopodobne jest, że ktoś obcy skorzysta z
    mojego komputera, niż że złapię keyloggera.
    Wystarczy, ze syn zaprosi kolegów żeby sobie wspólnie pograć, a oni w
    ramach eksperymentów przeleją wszystkie oszczędności na konto zakładu
    energetycznego.
    Albo inna sytuacja: awaria komputera, komputer nie chce się zabootować
    (nikt takiej ewentualności nie może wykluczyć).
    Oddaję komputer do jakiegoś serwisu, ktoś tam przywraca komputer do
    życia i przy okazji ma nieograniczony dostęp do wszystkich moich
    oszczędności.
    Nie mówiąc o zmianie twardego dysku na większy - ile osób pamięta o tym,
    by skutecznie wyczyścić twardy dysk przed sprzedażą?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 25. Data: 2007-10-04 04:27:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 00:27:44 +0200,
    osoba podpisana: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > Wystarczy, ze syn zaprosi kolegów żeby sobie wspólnie pograć, a oni w
    > ramach eksperymentów przeleją wszystkie oszczędności na konto zakładu

    Przy obecnych cenach komputerów, to ja jednak raczej kupiłbym synowi
    "dedykowany" komputer. Nie robisz tak ? To masz dość wybiórcze podejście
    do bezpieczeństwa.

> [...]
    > Oddaję komputer do jakiegoś serwisu, ktoś tam przywraca komputer do
    > życia i przy okazji ma nieograniczony dostęp do wszystkich moich

    I tu spokojnie można zakład pozwać o odszkodowanie.

    > Nie mówiąc o zmianie twardego dysku na większy - ile osób pamięta o tym,
    > by skutecznie wyczyścić twardy dysk przed sprzedażą?

    Skąd wiesz, że to są akurat Ci co zapamiętują sobie hasła w
    przeglądarce? Robiłeś badania?
    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 26. Data: 2007-10-04 13:09:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 4 Oct 2007 00:27:44 +0200, w <fe15dt$7hh$1@atlantis.news.tpi.pl>, Chris

> [...]
    > Wystarczy, ze syn zaprosi kolegów żeby sobie wspólnie pograć, a oni w
    > ramach eksperymentów przeleją wszystkie oszczędności na konto zakładu

    Najpierw zainstalują keylogger. ;p

  • 27. Data: 2007-10-04 14:30:42
    Temat: [rozwiazane]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Naprawione, ale ja nic nie zmienialem u siebie. Jest tak, jak w przypadku
    PkoInteligo (ctrl plus enter, wybor konta do logowania) - jezeli ktos z
    Panow z mbanku czyta te grupe to podziekowal ;]]

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 28. Data: 2007-10-04 14:32:02
    Temat: Re: [rozwiazane] a moze i nie ;/
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

> [...]
    > PkoInteligo (ctrl plus enter, wybor konta do logowania) - jezeli ktos z
    > Panow z mbanku czyta te grupe to podziekowal ;]]

    Dzialalo - przez chwile ;/

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 29. Data: 2007-10-04 22:05:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 04 Oct 2007 15:09:53 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Najpierw zainstalują keylogger. ;p

    A po co maja instalować keylogger, jeśli mogą sobie hasło od razu
    odczytać z ustawień przeglądarki?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 30. Data: 2007-10-04 22:24:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 04:27:28 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Przy obecnych cenach komputerów, to ja jednak raczej kupiłbym synowi
    > "dedykowany" komputer. Nie robisz tak ? To masz dość wybiórcze podejście
    > do bezpieczeństwa.

    Oczywiście że kupiłem, ale to wcale nie jest żadną gwarancją, że pod
    moją nieobecność ktoś obcy nie skorzysta z mojego komputera.

    > I tu spokojnie można zakład pozwać o odszkodowanie.

    Taak?
    W tydzień po naprawie znikają Ci wszystkie środki z konta.
    Jaki masz dowód na to, że konto spruł Ci pracownik serwisu?
    Adwokat właściciela serwisu zabiłby Cię śmiechem!

    > Skąd wiesz, że to są akurat Ci co zapamiętują sobie hasła w
    > przeglądarce? Robiłeś badania?

    Czy Ty potrzebujesz aż badań, żeby dojść do konkluzji, że nałogowy
    alkoholik posiadający samochód będzie jeździł samochodem po pijaku?
    Przecież nawet zakładając, że nie ma *żadnej* korelacji pomiędzy
    zapisywaniem krytycznych danych na dysku, a brakiem dbałości o
    bezpieczeństwo danych, to jeśli ktoś nie zapisujący haseł na dysku
    sprzeda swój dysk bez czyszczenia, to nic się nie stanie, w odróżnieniu
    od przypadku osoby zapisującej na dysku hasła do banku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof