  • 11. Data: 2007-10-02 17:53:16
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:fdrup6$rrj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przecież to jest specjalnie tak zrobione, żeby Ci konta nie spruł ktoś,
    > kto się dorwie do Twojego komputera, gdy Ty pójdziesz np. do ubikacji.

    Zona ? Kazda zona i tak spruje konto, nawet bez dostepu do komputera ;DDD

    P.S. Takie logowanie z haslami w przegladarce uzywam tylko w domu, wiec Twoj
    post nie ma sensu.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 12. Data: 2007-10-02 18:29:05
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w
    > wiadomości news:fdrup6$rrj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > P.S. Takie logowanie z haslami w przegladarce uzywam tylko w domu,
    > wiec Twoj post nie ma sensu.

    To twój post nie ma sensu
    Ten komputer który masz w domu jutro może być w domu złodzieja...

    Slawek

  • 13. Data: 2007-10-02 18:38:41
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To twój post nie ma sensu
    > Ten komputer który masz w domu jutro może być w domu złodzieja...

    To _T_woj post nie ma sensu - odbijam pileczke.
    Ten komputer, o ktorym mowisz, umozliwi zlodziejowi jedynie podglad konta.
    Na zdrowie, milionow tam nie znajdzie, a jedynie co mu grozi to smierc ze
    smiechu, jak zobaczy stan konta. Skoro jestes maniakiem bezpieczenstwa, to w
    domku nikt nie moze sie dotknac Twojego kompa ? Weszysz podstep ? A moze
    kazdy ma swoj sprzet ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 14. Data: 2007-10-02 19:03:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 2 Oct 2007 19:51:01 +0200, w <fdu0cj$mtu$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Nic nie dziala, w ff i operze to samo - "pole identyfikator nie moze byc
    > puste", zadna przegladarka nie pamieta hasel - tylko w serwisie mbanku.

    Mnie ff pamięta w mbanku.

  • 15. Data: 2007-10-02 19:04:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 2 Oct 2007 20:29:05 +0200, w <fdu2lh$fht$1@inews.gazeta.pl>, "Slavekk"
    <s...@g...pl> napisał(-a):

    > To twój post nie ma sensu
    > Ten komputer który masz w domu jutro może być w domu złodzieja...

    I komórkę też mu walnie?

  • 16. Data: 2007-10-02 20:07:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 20:29:05 +0200,
    osoba podpisana: Slavekk <s...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > To twój post nie ma sensu
    > Ten komputer który masz w domu jutro może być w domu złodzieja...

    tak. Ale jeśli w mBanku trzymam kilkaset PLN, żeby na wypłaty gotówki
    starczyło, to chyba wolę, żeby było "wygodniej" niż "bezpieczniej"

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 17. Data: 2007-10-02 21:04:59
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 20:38:41 +0200, ra9om1ak napisał(a):

    > Ten komputer, o ktorym mowisz, umozliwi zlodziejowi jedynie podglad konta.

    Chyba, ze przy okazji złodziej buchnie Ci komórkę, to wtedy już zrobi
    wszystko, co będzie chciał.

    > Na zdrowie, milionow tam nie znajdzie, a jedynie co mu grozi to smierc ze
    > smiechu, jak zobaczy stan konta.

    Ale nie wszyscy maja w mBanku taki stan konta, jak Ty.

    > Skoro jestes maniakiem bezpieczenstwa, to w
    > domku nikt nie moze sie dotknac Twojego kompa ? Weszysz podstep ? A moze
    > kazdy ma swoj sprzet ?

    Każdy z domowników może używać komputera, ale każdy na tym komputerze ma
    swoje własne konto, z własnymi ustawieniami. Ale nikomu z domowników nie
    przyszłoby do głowy, zapamiętywanie w przeglądarce loginów i haseł do
    banku.
    A świadome obniżanie bezpieczeństwa swoich środków w banku, trudno
    nazwać inaczej jak głupota.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2007-10-02 21:46:54
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 01-10-2007 o 19:04:24 ra9om1ak <r...@o...pl> napisał:

> [...]
    > potrafilem tego zrobic, ff w ogole nie reaguje, a opera na ctrl+enter
    > (wpisanie ident. i hasla) wypisuje, ze identyfikator nie moze byc pusty,

    Od ostatnich zmian w mBanku też mam problemy z ctrl enter w Operze.
    Na jakiś czas pomaga wywalenie haseł w menadżerze.
    A najczęściej pomaga odpalenie strony na nowej karcie.
    Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi ale problemy u mnie zaczęły się po
    sławnej dłuuugiej przerwie w mBanku i zmianach jakie wtedy wprowadzono.
    Cały czas używam tej samej wersji Opery (9.23 build 8808) i wcześniej
    takich zonków nie było.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 19. Data: 2007-10-02 21:56:45
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    > Chyba, ze przy okazji złodziej buchnie Ci komórkę, to wtedy już zrobi
    > wszystko, co będzie chciał.

    Cos za duzo tych "przy okazji", bo jednak musi mi wyniesc komputer i "przy
    okazji" ukrasc telefon. Nie bawie sie w fantaste.

    > Ale nie wszyscy maja w mBanku taki stan konta, jak Ty.

    Nie wszyscy tez mysla o tym, ze z domu moze zostac wyniesiony komputer,
    telefon i od razu zlodziej zaloguje sie do mbanku. Fantastyke pisal Lem, nie
    bede z nim rywalizowal. Masz jakis link, ktory mowi o tym, ze takie cos sie
    wydarzylo ? Jezeli tak, poprosze. Moze raz na 10 lat cos takiego bylo, ale i
    w to watpie.

> [...]
    > swoje własne konto, z własnymi ustawieniami. Ale nikomu z domowników nie
    > przyszłoby do głowy, zapamiętywanie w przeglądarce loginów i haseł do

    Zalozmy, ze jest 5 kont i 2,3 domownikow. Do tego kazdy ma kilka KK, to masz
    kilkanascie loginow po min. 8 cyfr. Ja pamietam z piec. Niestety, 15-20
    loginow nie dam rady. Jakies sugestie, jak powinienem to robic, tzn. jak Ty
    bys to zrobil ? Komputer nie. Kartka ? Moga ukrasc. Telefon, e-wallet ?
    Ukradna. Wlasna glowka ? A jak zaczna torturowac ? ;]]

    > A świadome obniżanie bezpieczeństwa swoich środków w banku, trudno
    > nazwać inaczej jak głupota.

    Wybuduje bunkier. Wybacz, ale nie bede strzelal z armaty do muchy.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 20. Data: 2007-10-02 22:34:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 23:56:45 +0200, ra9om1ak napisał(a):

    > Cos za duzo tych "przy okazji", bo jednak musi mi wyniesc komputer i "przy
    > okazji" ukrasc telefon. Nie bawie sie w fantaste.

    Wszystkie takie przypadki wydają się nieprawdopodobne, dopóki się nie
    zdarzą. Ja kilka włamań w pracy miałem, do mieszkań sąsiadów i znajomych
    tez włamania były, więc wcale włamania nie uważam za coś
    nieprawdopodobnego.

> [...]
    > wydarzylo ? Jezeli tak, poprosze. Moze raz na 10 lat cos takiego bylo, ale i

    Twoje pieniądze, Twój problem.
    Hakerzy opracowują i rozpowszechniają rozmaite keyloggery żeby
    przechwycić czyjeś hasła, a Ty piszesz, że nic by Ci to nie
    przeszkadzało, gdyby ktoś znał hasło do Twojego konta w banku.
    Jeśli tak jest faktycznie, to możesz nawet tutaj publicznie podać login
    i hasło do swojego konta w banku.

    > Zalozmy, ze jest 5 kont i 2,3 domownikow. Do tego kazdy ma kilka KK, to masz
    > kilkanascie loginow po min. 8 cyfr. Ja pamietam z piec. Niestety, 15-20
    > loginow nie dam rady.

    Całkiem nie rozumiem, dlaczego musisz pamiętać loginy i hasła i PIN-y
    całej rodziny?
    Ja pamiętam swoje, a pozostali domownicy sami pamiętają swoje.

    > Jakies sugestie, jak powinienem to robic, tzn. jak Ty
    > bys to zrobil ? Komputer nie. Kartka ? Moga ukrasc.

    Są różne sposoby, Google przyjacielem Twoim.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof