  • 1. Data: 2002-12-04 11:54:01
    Temat: Re: LUKAS - zenada
    Od: "--Sm@R--" <s...@w...pl>

    Dokładnie takie same odczucia. NIEDOSTĘPNY BANK DLA KLIENTA. Na "mLinii"
    pracuje niekompetentna obsługa - a wszystkie sprawy trzeba z nimi załatwiać.
    Jak coś nie potrafią zrobić to trzeba pisać faxa lub lista z problemem a oni
    mają 14 dni roboczych na odpowiedź i trzymają się ściśle tego terminu.
    Nie mówiąc już o tym że nie podają telefonów do lokalnych oddziałów.
    ŻENADA^n-tej. Miałem u nich konto 6 miesięcy ale nie wytrzymałem i
    zrezygnowałem.

  • 2. Data: 2002-12-05 09:12:06
    Temat: LUKAS - zenada
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    Witam !

[...]

    Pozdrawiam
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

    PS. Btw. kiedy w mBanku powstalo mi niedozwolone saldo debetowe - od razu
    zadzwonila do mnie mLinka, kiedy odpowiedzialem, ze zaraz to wyrownam,
    poinformowala mnie, ze zaplace tylko odsetki od kwoty debetu ( i
    zaplacilem - cale 6 groszy), zadna kara za debet (chociaz przewidziana w
    TOiP) nie bedzie naliczona.

  • 3. Data: 2002-12-05 09:42:47
    Od: "RobertO" <r...@s...pl>

    dokładnie żenada
    chyba zmienię bank

    Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p> napisał w
    wiadomości news:asn5k0$ro2$1@sunflower.man.poznan.pl...

  • 4. Data: 2002-12-05 10:50:30
    Od: p...@p...onet.pl

    > dokładnie żenada
    > chyba zmienię bank

    Tylko sprawdz dokladnie dane, które będą umieszczone na karcie, bo znów
    będziesz musiał zmienić bank -)

    Albo wiem: zmień na taki, który nie da ci karty -)

  • 5. Data: 2002-12-05 11:00:03
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Moje odczucia sa dokładnie takie same. Na początku nawalili z płatnościami
    za moja komorke, przez co ja Idea zablokowala (miala prawo, nie mam
    pretensji). Najciekawsze ze Lukas cos belkotal o platnosciach dokonanych w
    Handlowym, mimo ze Idea jest obslugiwana przez BRE. Sprawa zostala
    rozwiazana na moja korzysc bo urzedniczka Lukasa czarno na bialym
    poswiadczyla nieprawde - wlasnie tym Handlowym. Pozniej klopoty z
    zalogowaniem sie na moje konto, a na koniec zezarlo mi karte w bankomacie
    Euronetu (Gwarna w Poznaniu, przy Lukasie wlasnie). Bylo z ich winy, a oni
    sie jeszcze krzywili i rowniez jak w przypadku Huberta nie raczyli mnie
    powiadomic, tylko musialem sie dopytywac. Teraz mam Inteligo (promocja
    Maxima) i dwa konta w mBanku i swiety spokoj, czego wszystkim zycze, bo
    Mikolajki sie zblizaja.

    Przemo

  • 6. Data: 2002-12-05 11:46:03
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

> [...]

    > placowki i kolejny raz poprawiac ich bledow - chyba wyskrobie cos do
    > rzecznika prasowego, bo to jedyny sensowny link na ich stronie...

    Sluchaj. Ja nie jestem co prawda ich klientem, ale nie wierze,
    ze kazdy kto zaklada konto w Lukasie ma literowke w karcie.
    To byl blad czlowieka i jako taki powinien zostac naprawiony
    bez zadnego problemu. Jak to sie mowi - ten sie nie myli,
    kto nic nie robi.
    --
    lex

  • 7. Data: 2002-12-05 13:34:16
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >To byl blad czlowieka i jako taki powinien zostac naprawiony
    >bez zadnego problemu. Jak to sie mowi - ten sie nie myli,

    Ale Hubert nie pisze przecież o tym, że ma pretensje za literówkę, tylko o
    tym, że ma pretensje za fatalne załatwianie sprawy. Nie czepia się, że ktoś
    przez nieuwagę nadepnął mu na stopę w autobusie, tylko, że ktoś nadepnął i
    zamiast przeprosić patrzy w okno, pogwizduje i udaje, że nic się nie stało.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-12-05 13:45:56
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:asne9g$2f73$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    >
    > Sluchaj. Ja nie jestem co prawda ich klientem, ale nie wierze,
    > ze kazdy kto zaklada konto w Lukasie ma literowke w karcie.

    Ja mam różne zastrzeżenia do Lukas Banku, ale nie można
    przesadzać. Oni sami nie wystawiają karty VISA Electron.
    Kiedyś dostałem bardzo nieczytelnie odbity PIN do karty
    i nie była to ich wina. Ponieważ nie mogłem pobrać kasy
    z bankomatu, w oddziale wypłacili mi bez prowizji.
    --
    Pozdrawiam, Joker
    W moim adresie e-mail należy usunąć pierwszy znak "_" (antyspam).

  • 9. Data: 2002-12-05 14:01:57
    Od: "ekanS" <e...@g...pl>

    > Wiekszy zgrzyt, ze jednak pobrano prowizje, do tego przez to powstalo
    saldo
    > debetowe - trzeba doliczyc kare za debet ! Chce reklamowac...

    Witam

    Jestem klientem Lukasa dopiero od jakiegos miesiaca. Zdarzyla mi sie podobna
    sytuacja, PIN do kary ktory mi przyslano byl nieczyleny, w LukasLinii
    powiedzieli, ze trzeba sie z tym wybrac do placowki, aby ich pracownik mogl
    to sprawdzic. Panienka w Lukasie oczywiscie zgodzila sie ze ma co do
    czytelnosci, ale mowi ze taka operacja koszutja 10 czy 15pln, jak
    powiedzilaem ze to przecierz nie zmojej winy tylko z winy banku, to sie
    oczywiscie zgodzila. I teraz najwazniej. Kiedy Pracownik banku robi
    jakiekolwiek operacje na koncie klienta, to ostatnie pytanie jakie sie
    pojawia w systemie to: Operacja na koszt banku? TAK/NIE. Oczywiscie
    domyslnie ustawione na NIE. Wystarczy przypilnowac, co poracownik tam
    wybierai ewentualnie zwrocic mu uwage.
    Jak ktos nie ma mozliwosci obserwacji monitora/ nie nadaza /nie chce patrzec
    na rece innym, to chyba mozna poproscic o potwierdzenie takiej operacj?

    Pozdrawiam
    ekanS

  • 10. Data: 2002-12-05 14:29:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asnenc$n4s$1@news.onet.pl, --Sm@R-- wrote:

    > się ściśle tego terminu. Nie mówiąc już o tym że nie podają telefonów
    > do lokalnych oddziałów.

    Jesli chodzi Ci o numer a nie o zasade, to numer znajdziesz w ksiazce tel.
    TPDitel bez klopotow - ja dzis potrzebowalem zadzwonic i wpisalem Lukas oraz
    nazwe ulicy, dodzwonilem sie bez problemu.

    --
    Robert