eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS - zenada › Re: LUKAS - zenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "--Sm@R--" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS - zenada
    Date: Wed, 4 Dec 2002 12:54:01 +0100
    Organization: --Sm@R--
    Lines: 35
    Sender: r...@p...onet.pl@mci005.markom.krakow.pl
    Message-ID: <asnenc$n4s$1@news.onet.pl>
    References: <asn5k0$ro2$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Reply-To: "--Sm@R--" <s...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: mci005.markom.krakow.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1039089196 23708 62.121.129.37 (5 Dec 2002 11:53:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Dec 2002 11:53:16 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216272
    [ ukryj nagłówki ]

    Dokładnie takie same odczucia. NIEDOSTĘPNY BANK DLA KLIENTA. Na "mLinii"
    pracuje niekompetentna obsługa - a wszystkie sprawy trzeba z nimi załatwiać.
    Jak coś nie potrafią zrobić to trzeba pisać faxa lub lista z problemem a oni
    mają 14 dni roboczych na odpowiedź i trzymają się ściśle tego terminu.
    Nie mówiąc już o tym że nie podają telefonów do lokalnych oddziałów.
    ŻENADA^n-tej. Miałem u nich konto 6 miesięcy ale nie wytrzymałem i
    zrezygnowałem.


    > Skuszony dosc pozytywna opinia jaka panuje (panowala) na grupie zalozylem
    > e-konto w Lukasie. Prawde mowiac potrzebowalem interfejsu gotowkowego do
    > mBanku, ale potwierdzenia przelewu za 1 zl i dostep do bankomatow BZWBK
    tez
    > nie byly bez znaczenia. Pierwsze wrazenia byly pozytywne - blyskawiczne
    > zalozenie konta i mila obsluga.
    > Jednak na VE, ktora dostalem, byla literowka w moim nazwisku. Reklamacja -
    > oczywiscie dostanie pan nowa karte na nasz koszt. Zadnej wzmianki o tym,
    ze
    > informacja o karcie do odebrania nie przyjdzie poczta - trzeba samemu
    > dopytywac, coz - maly zgrzyt.
    > Wiekszy zgrzyt, ze jednak pobrano prowizje, do tego przez to powstalo
    saldo
    > debetowe - trzeba doliczyc kare za debet ! Chce reklamowac... Zalogowac
    sie
    > do serwisu nie jest latwo, ale napisac cokolwiek juz nie sposob - limit
    500
    > znakow na wiadomosc, do tego ciagle przekierowanie na strone logowania
    > (opcje przegladarki ustawione zgodnie z zaleceniami). Coz - zadzwonie -
    > czekam, czekam, czekam...
    > Powiem jedno - "Oby tak nie bylo w zadnym banku !!!" Nie chce mi sie isc
    do
    > placowki i kolejny raz poprawiac ich bledow - chyba wyskrobie cos do
    > rzecznika prasowego, bo to jedyny sensowny link na ich stronie...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1