eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS - zenada › Re: LUKAS - zenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: "RobertO" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS - zenada
    Date: Thu, 5 Dec 2002 10:42:47 +0100
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <asn6v2$2qt$1@news.telbank.pl>
    References: <asn5k0$ro2$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: fw.allianz.pl
    X-Trace: news.telbank.pl 1039081250 2909 195.136.36.100 (5 Dec 2002 09:40:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Dec 2002 09:40:50 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216229
    [ ukryj nagłówki ]

    dokładnie żenada
    chyba zmienię bank


    Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p> napisał w
    wiadomości news:asn5k0$ro2$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam !
    >
    > Skuszony dosc pozytywna opinia jaka panuje (panowala) na grupie zalozylem
    > e-konto w Lukasie. Prawde mowiac potrzebowalem interfejsu gotowkowego do
    > mBanku, ale potwierdzenia przelewu za 1 zl i dostep do bankomatow BZWBK
    tez
    > nie byly bez znaczenia. Pierwsze wrazenia byly pozytywne - blyskawiczne
    > zalozenie konta i mila obsluga.
    > Jednak na VE, ktora dostalem, byla literowka w moim nazwisku. Reklamacja -
    > oczywiscie dostanie pan nowa karte na nasz koszt. Zadnej wzmianki o tym,
    ze
    > informacja o karcie do odebrania nie przyjdzie poczta - trzeba samemu
    > dopytywac, coz - maly zgrzyt.
    > Wiekszy zgrzyt, ze jednak pobrano prowizje, do tego przez to powstalo
    saldo
    > debetowe - trzeba doliczyc kare za debet ! Chce reklamowac... Zalogowac
    sie
    > do serwisu nie jest latwo, ale napisac cokolwiek juz nie sposob - limit
    500
    > znakow na wiadomosc, do tego ciagle przekierowanie na strone logowania
    > (opcje przegladarki ustawione zgodnie z zaleceniami). Coz - zadzwonie -
    > czekam, czekam, czekam...
    > Powiem jedno - "Oby tak nie bylo w zadnym banku !!!" Nie chce mi sie isc
    do
    > placowki i kolejny raz poprawiac ich bledow - chyba wyskrobie cos do
    > rzecznika prasowego, bo to jedyny sensowny link na ich stronie...
    >
    > Pozdrawiam
    > Hubert
    > hubertg(at)poczta.onet.pl
    >
    >
    > PS. Btw. kiedy w mBanku powstalo mi niedozwolone saldo debetowe - od razu
    > zadzwonila do mnie mLinka, kiedy odpowiedzialem, ze zaraz to wyrownam,
    > poinformowala mnie, ze zaplace tylko odsetki od kwoty debetu ( i
    > zaplacilem - cale 6 groszy), zadna kara za debet (chociaz przewidziana w
    > TOiP) nie bedzie naliczona.
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1