  • 11. Data: 2003-10-12 08:02:40
    Temat: Re: [LUKAS] regulaminy
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bmb1o5$9ld$1@news.onet.pl...

    > > są
    >
    > Jak Ty to znalazłeś?? :-)

    Już znalazłem. :-) Nigdy nie podobał mi się układ strony Lukasa. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-10-12 08:13:33
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > do karty:
    > http://www.lukas.com.pl/download/regulamin_visa.pdf

    To jest Visa Classic. Ja mówiłem o Electron.

    Regulamin prowadzący do regulaminu kartyu VE w Lukasie prowadzi do
    regulaminu VC.

    Burel to w tym banku jest, nie powiem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-10-12 08:13:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ten co ja mam w hard copy z 1 stycznia 2000 stanowi inaczej, par 59 -
    > wyraznie wynika, ze jak nie dostajesz wyciagu, to nie dostaniesz nowego
    > regulaminu. Ale moze w miedzyczasie tez z 2000 sie zmienil po drodze, bo
    ten
    > zapis pachnie UOKiK ;)

    Ja mam z września 2001. Oba.

    I stoi tam [reg. konta]:

    par. 77

    1. O każdej zmianie niniejszego Regulaminu Bank powiadamia Posiadacza konta
    wysyłając mu zmienione warunki Regulaminu wraz z wyciągiem, o którym mowa z
    par.73. Jeżeli posiadacz konta nie otrzymuje wyciągów, Bank pozostałą
    korespondencję przesyła mu listem zwykłym na adres korespondencyjny lub
    przekazuje w inny, ustalony sposób.

    2. Informacja o zmianie warunków Regulaminu jest podawana do wiadomości
    poprzez obwieszczenie w placówkach Banku przez 1 miesiąc od daty dokonania
    zmiany.

    3. Jeżeli w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania wyciągu, zgodnie z
    par.73 ust.3 lub korespondencji o której mowa w ust.1, zawierających o
    zmianie warunków Regulaminu, Posiadacz konta nie złoży pisemnego
    oświadczenia o odmowie ich przyjęcia, przyjmuje się, że Posiadacz konta
    zaakceptował nową treść Regulaminu. Odmowa przyjęcia zmian oznacza
    wypowiedzenie umowy konta.

    Ale chwila chwila. Na www też jest regulamin z września 2001. To _CO_ ONI
    ZMIENIALI w tym roku???? :-)

    Mam wrażenie, że nie zmienili też na wuwuwuwie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-10-12 08:22:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > do konta:
    > http://www.lukas.com.pl/download/regulamin.pdf

    A to jest stary regulamin z września 2001...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-10-12 08:52:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > A to jest stary regulamin z września 2001...

    Czy mnie się wydaje, czy adres webmastera usunęli z www ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-10-13 12:30:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Tak, byly: 3 strony zmian do regulaminu konta i 1 strony zmian do
    regulaminu
    > VE. Przyszly razem z wyciagiem. Z tym ze Wojtkowi chodzi chyba o to, czy
    > dostal ktos to na pismie, kto nie otrzymuje wyciagow. Ja dostaje wyciagi,
    > i dostalem te zmiany. Konto Pro.

    No co? Nikt nie zechce napisać?

    Pytam ponownie osoby posiadające konto w Lukasie, ale bez wyciągów:
    dostaliście w lutym zmiany do regulaminów konta i karty VE ? TAK albo NIE.

    Co za czasy... prosić się o głupią odpowiedź... :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 17. Data: 2003-10-13 12:32:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pytam ponownie osoby posiadające konto w Lukasie, ale bez wyciągów:
    > dostaliście w lutym zmiany do regulaminów konta i karty VE ? TAK albo NIE.

    NIE. A kiedy dokładnie regulaminy uległy zmianie ( na stronie www są stare)?
    Oj coś mi się wydaje, że trzeba bedzie zabrać się za Lukasa ;-)

    Ps. Wojtek - nie denerwuj się ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-10-13 12:41:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > NIE. A kiedy dokładnie regulaminy uległy zmianie ( na stronie www są
    stare)?
    > Oj coś mi się wydaje, że trzeba bedzie zabrać się za Lukasa ;-)

    Dzięki.

    Chcesz wzór reklamacji na nieregulaminowy tryb zmiany regulaminów? Ja już
    wysłałem faksem.

    Dokładnej daty zmiany nie znam. Infolinia starała się pomóc, ale też troszkę
    się mieszali z datami. Był to luty 2003 w każdym razie.

    I faktem jest, że nie wypełnili warunków zmiany regulaminu z regulaminu z
    września 2001.

    Na www są stare. To znaczy regulamin konta jest stary, a regulamin VE
    prowadzi do regulaminu VC. Bank od siedmiu boleści... :-/

    O, poprawili. Już jest regulamin VE. Ale co z tego, jak stary...

    > Ps. Wojtek - nie denerwuj się ;-))))

    A bo nie w humorze jestem dziś. :-)

    PS Jak ktoś chce to pisemko to walcie do mnie - można wysłać faksem, albo
    pisemnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-10-13 12:56:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 13 Oct 2003 14:30:03 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Pytam ponownie osoby posiadające konto w Lukasie, ale bez wyciągów:
    >dostaliście w lutym zmiany do regulaminów konta i karty VE ? TAK albo NIE.
    >
    >Co za czasy... prosić się o głupią odpowiedź... :-/

    chyba ja też nie. Zajrzę wieczorem do segregatora, to się upewnię.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 20. Data: 2003-10-13 12:56:52
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dzięki.
    >
    > Chcesz wzór reklamacji na nieregulaminowy tryb zmiany regulaminów? Ja już
    > wysłałem faksem.

    No pewnie, że chcę (ach to lenistwo ;-))) Adresik: glenn (at) wp (kropa) pl

> [...]
    > się mieszali z datami. Był to luty 2003 w każdym razie.
    >
    > I faktem jest, że nie wypełnili warunków zmiany regulaminu z regulaminu z

    Aaaaaa - no to ich "dopadniemy" ;-)))))

    > A bo nie w humorze jestem dziś. :-)

    :-)))))

    --