  • 1. Data: 2003-10-11 20:27:50
    Temat: reklama deutsche bank
    Od: "andrzej" <c...@g...SKASUJ.TO.pl>

    chce zamknac konto w moim dotychczasowym banku( ostatnio wyprowadzili mnie z
    rownowagi!!!) , szukam nowego banku?
    widizalem ostatnio reklame Deutsche Banku , wyglada niezle.
    czy ktos ma konto w tym banku? czy warto isc do niemieckiego banku?

  • 2. Data: 2003-10-11 20:30:44
    Temat: Re: reklama deutsche bank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    andrzej wrote:
> [...]
    > widizalem ostatnio reklame Deutsche Banku , wyglada niezle.
    > czy ktos ma konto w tym banku? czy warto isc do niemieckiego banku?

    Po zmianie nazwy z DB24 na DB PBC maja dac niezle w pare, jednak ogolnie to
    tak sobie radza na rynku.
    Do niemieckiego banku warto isc, tym bardziej, ze takich na naszym rynku
    dosc duzo ;) (ze wzgledu na powiazania kapitalowe, a nie nazwe banku)

  • 3. Data: 2003-10-11 21:09:35
    Od: "Piotr Jednorog" <h...@x...de>

    "andrzej" <c...@g...SKASUJ.TO.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > warto isc do niemieckiego banku?

    Co masz na mysli mowiac "niemiekiego banku"?
    Masz jakies konkretne cechy na mysli?

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-10-11 21:30:19
    Od: "andrzej " <c...@g...WYTNIJ.pl>

    nic konkretnego.nie znam tego banku. chce wiedziec jacy sa, jakie jest konto,
    karty, itp.
    pytalem o niemiecki bank, tzn. jacy sa, bo mam zle doswiadczenia z bankiem w
    ktorym ma udzialy bank niemiecki, tzn. bph
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-10-11 21:48:20
    Od: "Piotr Jednorog" <h...@x...de>

    "andrzej " <c...@g...WYTNIJ.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > pytalem o niemiecki bank, tzn. jacy sa, bo mam zle doswiadczenia z bankiem
    > ktorym ma udzialy bank niemiecki, tzn. bph

    To niestety Ci nie pomoge.
    Moge tylko powiedziec ze obsluga np. w Lukasie czy przez tel. w mBanku to
    sami perfekcjonisci
    i bardzo kompetentne osoby w porownaniu z pracownikami bankow w Niemczech.
    Poza tym to maja prawie wiecej przerw niz pracy w ciagu dnia ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-10-12 12:34:01
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Kup sobie najnowszy Profit. Tam pisze, że DB cienko przędzie bo w Polsce
    oparł się na małym Banku Małopolskim (chyba tak się nazywał) z Krakowa.
    Ja osobiście polecam bankowość detaliczną BRE Banku, czyli mBank, albo
    MultiBank, jeśli zależy ci na oddziałach i jeszcze kilku dodatkowych
    usługach. Ja korzystam z mBanku i ich zaletą poza b. niskimi kosztami i
    dostępem online jest możliwość bezprowizyjnego zakupu funduszy
    inwestycyjnych (w sumie już chyba 30). Żaden inny bank (poza w.w.) nie
    oferuje tylu funduszy.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2003-10-12 12:37:19
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Noi w ostatnim raporcie o bankach napisali, że niemieckie banki, choć
    renomowane są prawie tak drogie jak polskie (to oznacza, że niemieckie są
    droższe np. od brytyjskich a przecież ceny w Anglii są ogólnie wyższe).

  • 8. Data: 2003-10-12 13:47:17
    Od: "Agnieszka Nawiązka" <o...@g...WYTNIJ.pl>

    andrzej <c...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > widizalem ostatnio reklame Deutsche Banku , wyglada niezle.
    > czy ktos ma konto w tym banku? czy warto isc do niemieckiego banku?

    WITAM!
    Jelsi sie wachasz-to polecam. Deutsche Bank w Polsce jest mały ( o czym mowi
    klega poniezej [ artykul w "Proficie"-prawdziwy lecz nie majacy wpływu na
    obsługe indywidulaną], ma mało Oddziałów ale:
    -dobra oferte konta osobistego -tanio, dużo usług ( Oddział, Internet,
    Teleserwis)
    -dostęp do najwiekszej sieci bankomatów( nie mam tu na tylko mysli Polski[
    bankomaty DB + Euronet za darmo] ale bankomaty sieci Deutsche Bank na całym
    świecie bez prowizji;24 000 bankomatów[ spójrz na ich strone internetową,
    reklamuja to mocno],
    -wyciągi za darmo,karta do konta za darmo (na 2 lata-nie na roczek a później
    np. 25 pln jak w bz wbk)
    -dobre ( tanie)pozyczki dla stałych klientów,
    - ofertę funduszy inwestycjnych dla chcących inwestować.
    Poza tym ich karta można płacić w sieci-nie reklamuja tego ( jest taki wątek
    na tej grupie) nie wiedziec czemu.
    -brakuje tylko kart kredytowych ale maja dobre chargowe-chyba najleiej
    ubezpieczone na rynku (była taka reklama 2 lata temu-chyba ostatni raz jak
    sie reklamowali),
    Dyskusja czy mbank jest lepszy czy nie ( lub jakikolwiek bank w stosunku do
    innego) to dyskusja troche akademicka-to co dla jednego jest zaleta dla
    drugiego wadą ( zwróć uwage np. na opłate za wyciągi w mbank & Dutsche Bank
    lub własnie wypłata z granicą kartą mbank & DB. Dla Ciebie moze byc to bez
    znaczenia a dla innego najwazniejsze kryterium).
    To, że bank jest mały ( ma malo Oddziałów) może byc i zaleta i wadą. Ale na
    pewno nie spotkasz kolejek i jakiejs " wyniosłości" marmurkowych
    banków.Byłam z kolega i przysłuchiwałam się jak doradca szybko załatwia
    problem. Poza tym nie ma możliwości aby, gdy na koncie zostanie jakas
    nadzwyżka, doradca nie zadzwonił z propzycjami.
    A bezprowizyjne fundusze w mbank- to prawda ale ponieważ kolega z pracy
    mocno inwestuje chce czasem porozmawiac z fachowcem, dostać jakieś materiały
    propozycje. Czasami sama bezprowizyjna oferta to nie wszystko.
    Pozdrawiam- AN

  • 9. Data: 2003-10-12 14:31:44
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Tak to prawda DB ma duże zalety, zwłaszcza za granicą (bankomaty sieci DB) i
    możliwość rozmowy z fachowcem w sprawie inwestycji też się liczy.

    Użytkownik "Agnieszka Nawiązka" <o...@g...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:bmbm15$ja5$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 10. Data: 2003-10-12 15:10:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł Nyczaj wrote:
    > Tak to prawda DB ma duże zalety, zwłaszcza za granicą (bankomaty
    > sieci DB) i możliwość rozmowy z fachowcem w sprawie inwestycji też
    > się liczy.

    Z fachowcem to sobie mozna spokojnie pogadac w placowce Millennium czy
    Multi, a w tym ostatnim masz dostep do 44 roznych funduszy ;)