  • 1. Data: 2003-10-11 18:40:34
    Temat: EUROKONTO & EUROKONTO PLUS ...
    Od: "Armagedon2" <a...@p...onet.pl>

    Witam mam pytanie odnosnie EUROKONTA
    prosze mi wyjasnic jaka jest roznica ? bo czytajac w
    ERUOKONCIE STANDARD
    pisze cos takiego "minimalna kwota systematycznych wpłat na rachunek: 500 zł
    miesięcznie"
    a w
    EROKONCIE PLUS
    takie cos :
    "minimalna kwota systematycznych wpłat (w przeliczeniu miesięcznym): 500 zł"
    Prosze mi to wytlumaczyc na czym to polega co znaczy w przeliczeniu ?
    Prosze o wytlumaczenie na prosty jezyk.

  • 2. Data: 2003-10-11 18:50:09
    Temat: Re: EUROKONTO & EUROKONTO PLUS ...
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:7815.00000d7c.3f884ea1@newsgate.onet.pl,
    Armagedon2 <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > "minimalna kwota systematycznych wpłat (w przeliczeniu miesięcznym):
    > 500 zł" Prosze mi to wytlumaczyc na czym to polega co znaczy w
    > przeliczeniu ?

    Jak na mój gust, chodzi o to, że na Plus wpływy mogą być nieregularne,
    ale średniomiesięczne (może np. w perspektywie kwartalnej) 500 zł +.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 3. Data: 2003-10-11 19:30:34
    Od: "Armagedon2" <a...@p...onet.pl>

    hmm nadal nierozumiem o co chodzi :((

  • 4. Data: 2003-10-11 19:43:16
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:7815.00000da4.3f885a5a@newsgate.onet.pl,
    Armagedon2 <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    Odpowiadaj pod odpowiednio przyciętym cytatem.

    > hmm nadal nierozumiem o co chodzi :((

    Nie musisz mieć co miesiąc 500 zł, ale np. raz na 3 miesiące 1500 zł
    wpływu. To tylko mój domysł.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 5. Data: 2003-10-11 21:49:10
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Odpowiadaj pod odpowiednio przyciętym cytatem.

    > Nie musisz mieć co miesiąc 500 zł, ale np. raz na 3 miesiące 1500 zł
    ale wlasciwie to na jedno wychodzi tak i tak hmm...

  • 6. Data: 2003-10-11 22:05:39
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:7815.00000df2.3f887ad6@newsgate.onet.pl,
    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ale wlasciwie to na jedno wychodzi tak i tak hmm...

    Jak dla Ciebie, to to samo, to ja już prościej nie umiem...

    --
    Konrad J. Brywczyński GG:1528179
    http://www.boeing.com/news/releases/2003/q2/nr_03051

  • 7. Data: 2003-10-12 18:00:47
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    jezeli chodzi o roznice, to podstawowa roznica jest w cenie za eurokonto (a
    co za tym idzie, innymi dodatkowymi rzeczami np. darmowe zlec. stale,
    ubezpieczenie, itp )
    kiedys min. wplat na eurokonto plus byla kwota 1500 zl ale zmniejszona ja do
    500zl
    i tak zostalo.
    s.

  • 8. Data: 2003-10-12 21:55:46
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    A jesli co miesiac nie bede wplacal 500 zl a np 200zl to co sie stanie ??

  • 9. Data: 2003-10-12 23:23:51
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    ciezko mi powiedziec.
    konta Tobie raczej nikt nie zamknie.
    nie wiem jednak czy w przypadku korzystania z np. ubezpieczenia - sredni
    poziom wplat nie jest warunkiem zwrotu kosztow np za leczenie za granica
    itp.
    sebastian