  • 1. Data: 2002-09-18 09:19:05
    Temat: [LUKAS] karty - pytanie
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ostatnio wgłębiłem się w temat sposobów dostarczania i wznawiania kart Visa
    Electron przez Lukasa. Kilka wątpliwości zostało. Ktoś pomoże mi je rozwiać?
    :-)

    Oto kopia maila wysłanego do Lukasa:

    Mam pytanie odnośnie sposobów wysyłki kart i ich wznawiania.

    Regulamin wydawania kart mówi o tym, że karta wznowiona zostanie
    dostarczona do użytkownika w sposób, jaki określił we wniosku o jej
    wydanie.
    Czyli jak rozumiem, jeśli pierwsza karta została wysłana pocztą -
    następna także zostanie wysłana pocztą?
    Pytałem się osób w LukasLinii i twierdzili oni, iż kartę wznowioną
    mozna odebrać tylko w placówce. Jednakże wydaje mi się to niemożliwe,
    gdyż bank nawet nie będzie wiedział, do której placówki kartę
    dostarczyć...

    Drugie pytanie: Tryb odbioru karty "wysyłka pocztowa" można wybrać
    tylko w przypadku składania wniosku o wydanie karty razem z wnioskiem
    o otwarcie rachunku w Banku [np. przez internet].
    Gdybym chciał zamówić następną kartę, koniecznie muszę wybrać
    placówkę, w której chcę kartę odebrać? Czy faktycznie nie ma
    możliwości wybrania opcji "wysyłka pocztowa"?

    I trzecie pytanie:
    Czy jeśli odbiorę kartę w danym oddziale, to kartę wznowioną także
    trzeba odebrać w tym samym oddziale, czy jest może możliwość
    poinformowania banku o tym, żeby karta została dostarczona do innej
    placówki?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2002-09-18 10:45:34
    Temat: Re: [LUKAS] karty - pytanie
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mozna odebrać tylko w placówce. Jednakże wydaje mi się to niemożliwe,
    > gdyż bank nawet nie będzie wiedział, do której placówki kartę
    > dostarczyć...

    nie bardzo juz pamietam, ale przy kazdym otwieraniu konta jest wymagany
    kontakt z konkretna placowka - a kontakt moze byc nawet telefoniczny (do
    mnie dzwonil pracownik z najblizszego oddzialu celem tzw weryfikacji)

  • 3. Data: 2002-09-18 10:57:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > mozna odebrać tylko w placówce. Jednakże wydaje mi się to niemożliwe,
    > gdyż bank nawet nie będzie wiedział, do której placówki kartę

    Wnikliwe pytania, jak to zwykle od WN :)

    Ja też oczekuję wznowionej karty VE. Moja sytuacja jest nieco prostsza,
    bowiem pierwszą VE odbierałem w oddziale, ale czy to oznacza, że mam udać
    się do oddziału jak skończy się ważność? Zawiadomią mnie jakoś, że karta
    czeka?

    > Gdybym chciał zamówić następną kartę, koniecznie muszę wybrać
    > placówkę, w której chcę kartę odebrać? Czy faktycznie nie ma
    > możliwości wybrania opcji "wysyłka pocztowa"?

    W interfejsie WWW nie widać takiej opcji, można tylko wybrać placówkę.

> [...]
    > trzeba odebrać w tym samym oddziale, czy jest może możliwość
    > poinformowania banku o tym, żeby karta została dostarczona do innej

    Jeśli jest w ogóle taka możliwość (a być powinna), to chyba najłatwiej to
    załatwić przez telefon do Lukas Linii.

    Obejściem (mało satysfakcjonującym) byłaby dyspozycja nieprzedłużania starej
    karty i zamówienie nowej.

  • 4. Data: 2002-09-18 15:39:15
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    śro, 18 wrz 2002 o 11:19 GMT Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > Electron przez Lukasa. Kilka wątpliwości zostało. Ktoś pomoże mi je rozwiać?

    Trochę OT ale ostatno podczas wypłaty bankomat się zbuntował
    z hasłem. że skończył się okres ważności VE.
    Wizyta w oddziale Lukas Banku trwała ok. 2 min.
    Wychodząc, ściskałem już nową VE którą 2 min. później
    wypłaciłem bez problemów gotówkę w bankomacie BZWBK.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    "Odwrotnością paranoi jest błędne, niczym nie uzasadnione

  • 5. Data: 2002-09-18 16:58:07
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > Czyli jak rozumiem, jeśli pierwsza karta została wysłana pocztą -
    > następna także zostanie wysłana pocztą? ODP: TAK
    CGYBA, ŻE ZADZWONISZ NA LUKASLINIE PRZED WYSŁANIEM KARTY I PODASZ PLACÓWKĘ.

> [...]

    > poinformowania banku o tym, żeby karta została dostarczona do innej
    > placówki? ODP: TAK, NP. W LUKASLINII, ALE TRZEBA BĘDZIE POCZEKAĆ 1-3 DNI NA
    PRZEKAZANIE KARTY DO INNEJ PLACÓWKI.

    > --

    CZEŚĆ

  • 6. Data: 2002-09-18 17:04:06
    Od: s...@p...onet.pl

    Sorry, ale w poprzedniej wiadomości słabo widać odpowiedzi.

    1. ODP: TAK
    >  CHYBA, ŻE ZADZWONISZ NA LUKASLINIE PRZED WYSŁANIEM KARTY I PODASZ PLACÓWKĘ.

    2. Drugie pytanie: +WNIOSEK TELEFONICZNY

    Czy faktycznie nie ma
    możliwości wybrania opcji "wysyłka pocztowa"? PATRZ ODP. PYT.1

    3. I trzecie pytanie:

  • 7. Data: 2002-09-18 17:11:22
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Sorry, ale w poprzedniej wiadomości słabo widać odpowiedzi.

    Jeśli ktoś wie (Sebastian?) to jeszcze prosiłbym o odpowiedź na moje
    pytanie.

    Kartę odbierałem w oddziale (Gwarna Poznań) we wrześniu 2000, ważna do
    9/2002.
    Czy będzie czekać (już czeka?) na mnie w tym samym oddziale pod koniec
    września?
    Czy dostanę jakieś powiadomienie, kiedy będzie gotowa do odbioru?

    (PIN chyba zostaje ten sam, więc nie przyjdzie pocztą?)

  • 8. Data: 2002-09-18 17:24:42
    Od: s...@p...onet.pl

    > Kartę odbierałem w oddziale (Gwarna Poznań) we wrześniu 2000, ważna do
    > 9/2002.
    > Czy będzie czekać (już czeka?) na mnie w tym samym oddziale pod koniec
    > września?
    TAK, KARTA BĘDZIE CZEKAĆ WZNOWIONA, CZY JUŻ JEST MOŻNA SPRAWDZIĆ W lUKASLINII.

    > Czy dostanę jakieś powiadomienie, kiedy będzie gotowa do odbioru?
    ODP: NIE

    > (PIN chyba zostaje ten sam, więc nie przyjdzie pocztą?)
    ODP: TAK

    Cześć

  • 9. Data: 2002-09-18 19:57:24
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl___> napisał w wiadomości

    > nie bardzo juz pamietam, ale przy kazdym otwieraniu konta jest wymagany
    > kontakt z konkretna placowka - a kontakt moze byc nawet telefoniczny (do
    > mnie dzwonil pracownik z najblizszego oddzialu celem tzw weryfikacji)

    Nic takiego nie zaobserwowałem w kilku przypadkach zdalnego otwierania kont.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 10. Data: 2002-09-18 20:03:40
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wnikliwe pytania, jak to zwykle od WN :)

    No a jak. :-)

> [...]
    > się do oddziału jak skończy się ważność? Zawiadomią mnie jakoś, że karta

    Już się dowiedziałem. Wznawiana karta jest "przekazywana" dokładnie tak, jak
    ta poprzednia. Czyli jeśli stara została przysłana pocztą - wznawiana
    przyjdzie pocztą. Jeśli była do odbioru w oddziale - wznowiona będzie czekać
    w danym oddziale...

    > W interfejsie WWW nie widać takiej opcji, można tylko wybrać placówkę.

    Już też wiem. Jedynie przy zakładaniu konta drogą zdalną można wybrać odbiór
    karty pocztą. Inaczej się nie da. Dziwne trochę, no ale cóż...

    Ciekawe tylko co jest, gdy się kartę zastrzeże i zamówi nową - czy można
    wybrać wyrobienie nowej z takim samym sposobem dostawy, czyli pocztą. Ale to
    już niuans. :-)

    Po prostu chodzi mi o to, czy mogę obecną kartę oddać i zamówić nową [chodzi
    mi o ten nowy wzór, a jak :-)] i czy nie okaże się, że w sprawie kart będę
    trzymany smyczą przy danym oddziale...

    info@lukas na to pytanie nie odpowiedziało - pomęczę lukaslinię.

    --
    Pozdrawiam,