  • 1. Data: 2007-09-21 18:12:12
    Temat: Citi-Era KK ;/
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Takiego fajnego smsa dostalem: "na zakonczenie wspolpracy miedzy Era a
    Citibank na obsluge karty Citibank-Era Silver otrzymujesz od nas bonus 400
    pkt Era. Premia !".

    No i fajnie, ze sie rozstali, ale ja w nagrode mam platnego konsultanta
    Citi, skoro tylko z tel. Ery bylo to za darmo, nie wiem czy nie jakies smsy
    w pakiecie podstawowym byly tez uzaleznione od posiadania tel. w Erze plus
    karta ktora moge sobie wsadzic w tylek, bo zakladalem, ze przyda mi sie do
    zbierania pkt w programie lojalnosciowym.

    Ot, masz Panie program lojalnosciowy. Ktos moze polecic lepsza karte od Citi
    ? Lepsza (dla mnie) = lepszy przelicznik przy korzystaniu z karty za
    granica, normalny podglad online, brak jakis comiesiecznych oplat za nie
    zrobienie ilustam operacji, czy obrotu na jakas kwote plus oplacanie
    rachunkow jako transkacje bezgotowkowe jak w Citi ? Jest taka w ogole ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-09-22 02:52:49
    Temat: Re: Citi-Era KK ;/
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Wrz, 20:12, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

    > ? Lepsza (dla mnie) = lepszy przelicznik przy korzystaniu z karty za
    > granica,

    Polbank, ING

    normalny podglad online,

    BPH

    > brak jakis comiesiecznych oplat za nie
    > zrobienie ilustam operacji, czy obrotu na jakas kwote plus oplacanie
    > rachunkow jako transkacje bezgotowkowe jak w Citi ? Jest taka w ogole ?

    Jednak Citi - Zadzwon na Citiphone, powiedz, ze rezygnujesz, to
    wymienia ci na karte bez oplat (Citiphone maja wszedzie za darmo,
    placisz tylko koszt polaczenia, sms-y bedziesz jednak musial wylaczyc
    - to nie jest za darmo)

  • 3. Data: 2007-09-22 07:22:48
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

> [...]
    > wymienia ci na karte bez oplat (Citiphone maja wszedzie za darmo,
    > placisz tylko koszt polaczenia, sms-y bedziesz jednak musial wylaczyc

    Dzwonilem, nic mi nie wymienia, byc moze za krotko uzytkuje karte, bo
    dopiero od stycznia. Smsy mialem za darmo, tam sa bodajze 2 pakiety
    podstawowy i rozszerzony - podstawowy byl bezplatny dla uzytkownikow sieci
    Era.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 4. Data: 2007-09-22 07:49:43
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > dopiero od stycznia. Smsy mialem za darmo, tam sa bodajze 2 pakiety
    > podstawowy i rozszerzony - podstawowy byl bezplatny dla uzytkownikow sieci

    A dokladniej, patrzac w toip: citialerts premium i standard (odpowiednio
    9,90 i 4,90), ale standard bylo za darmo dla posiadaczy tel. sieci era, a
    jak teraz nie wiem, pozniej zadzwonie.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 5. Data: 2007-09-22 08:47:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Wrz, 09:22, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dopiero od stycznia. Smsy mialem za darmo, tam sa bodajze 2 pakiety
    > podstawowy i rozszerzony - podstawowy byl bezplatny dla uzytkownikow sieci

    Miales powuedziec , ze rezygnujesz - i czekac, czy przyjma rezygnacje,
    czy zaproponuja wymiane na inna.

    Zobacz visa gold lukasbanku - tez ma oplate rachunkow w GP.

  • 6. Data: 2007-09-22 08:52:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
> [...]
    > dopiero od stycznia. Smsy mialem za darmo, tam sa bodajze 2 pakiety
    > podstawowy i rozszerzony - podstawowy byl bezplatny dla uzytkownikow

    Bo jak chcesz wymiany to nie wymienia. Nalezy robic tak jak z
    operatorami telefonii komorkowej. Zglos chec rezygnacji to nagle sie
    okaze ze wymienia, podniosa limit i zniosa oplate roczna. Ja np. robilem
    KK Citi obroty po ok. 1k-1,5k misiecznie. Zadzwonilem sie zapytac czy
    mnie zwolnia z oplaty rocznej. ODP "U nas nie ma czegos takiego". Tak
    wiec za miesiac skladam rezygnacje i zaloze sie, ze jednak uslysze "da
    sie". Tyle, ze nie wiem czy skorzystam, bo karte mam ze stosunkowo
    niewielkim limitem, w dodatku ma ona beznadziejny podglad online, a z
    jej zalet tzn. bezpieczenstwa czy programow partnerskich po prostu nie
    korzystam.

    W roku 2007 przestesowalem KK nastepujacych bankow : mBank, Multibank,
    ING, Raiffeisen, Citi, Millenium. Z praktycznego punktu widzenia
    stwierdzam, ze najwygodniejsze dla mnie sa karty z grupy BRE Banku.
    Bezkonkurencyjny podglad online, niezle przeliczniki. Zachwalane przez
    wszystkich Citi wypada tu niestety kiepsko. Bo dodajmy, ze karta jak to
    karta, poki dziala i da sie nia placic to nic nas nie interesuje. Na
    rozne programy partnerskie wiele z nas nie ma po prostu czasu albo nie
    chce nam sie liczyc jakichs punktow, z ktorych jesli zrobimy zakupy za
    10k to dostaniemy darmo spryskiwacz do szyb (po co to komu ?).
    Idealny podglad online przydaje sie zdecydowanie bardziej niz jakis
    kiepski program partnerski albo ubezpieczenie z ktorego nigdy nie
    korzystamy.
    Wazna jest oczywiscie obsluga na jaka mozemy liczyc w oddziale
    banku/telefonicznej. Tutaj jest roznie i tyczy sie to WSZYSTKICH bankow.
    Ale to jest temat na odrebna dyskusje.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-09-22 09:51:00
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > Miales powuedziec , ze rezygnujesz - i czekac, czy przyjma rezygnacje,
    > czy zaproponuja wymiane na inna.

    Tak powiedzialem - "ok, nie ma sprawy jezeli jest Pan zdecydowany". Jezeli
    znajde inna karte, oleje Citi - dla mnie jednak podglad w necie jest dosyc
    istotny, poza tym olanie mnie jako klienta, bo wybralem karte Citi-Era
    dlatego, ze mialem tel. w Erze, a moglem np. Citi-BP i wciskanie mi tych 400
    pkt na koniec to jest dziadostwo i irytuje mnie fakt, ze robia cos, na co
    nie mam wplywu i checi.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 8. Data: 2007-09-22 09:53:24
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

> [...]
    > Wazna jest oczywiscie obsluga na jaka mozemy liczyc w oddziale
    > banku/telefonicznej. Tutaj jest roznie i tyczy sie to WSZYSTKICH bankow.

    Oplacanie rachunkow jak w Citi, brak jakis cudownych oplat co miesiac, czy
    obrotow na sile, dobry podglad online i niezly przelicznik - pewnie takiej
    karty nie ma, co mnie nie dziwi. Na czyms trzeba zarobic.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 9. Data: 2007-09-22 18:54:01
    Temat: po rozmowie z infolinia...
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    ...wynik nastepujacy - tel. do konsultanta platny i usluga citi alerts
    standard za 4,90 - to wszystko wczesniej bylo za darmo, teraz nie bo Citi
    zerwal umowe z Era. Na moje pytanie, ze ja umowy z Era nie mam, tylko
    panstwo i dlaczego cos, co bylo zawarte w umowe czy tam regulaminie zmienia
    sie na moja niekorzysc bez mojej zgody odpowiedziano tak: wszyscy dostali
    pismo inf. o tym, ze mozna zrezygnowac z uslug. Ot polityka firmy. Nic
    takiego nie dostalem, wiec poprosilem o wyslanie. Zmiana karty na inny
    silver ? Owszem ale za 30 zl, na zwyklaka darmo.

    Czy jakis bank wyrobi mi karte w ciagu powiedzmy 2-3 tyg. bez zaswiadczen o
    dochodach ? ;)))Jestem w duzym niedoczasie i tylko to trzyma mnie w Citi -
    pewnie nie zdaze wyrobic innej.

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 10. Data: 2007-09-22 19:10:55
    Temat: Re: po rozmowie z infolinia...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Wrz, 20:54, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

    > Czy jakis bank wyrobi mi karte w ciagu powiedzmy 2-3 tyg. bez zaswiadczen o
    > dochodach ? ;)))Jestem w duzym niedoczasie i tylko to trzyma mnie w Citi -
    > pewnie nie zdaze wyrobic innej.

    Do limitu 2000 Polbank - bez zaswiadczen, ale "oswiadczasz" i podajasz
    adres zakladu pracy.
    Zobacz tez

    http://direct.money.pl/money/249/2/
    Z ó wniosek o kart i nie martw si o formalno ci, je eli spe nisz
    poni sze warunki, kart z limitem kredytowym do 5 000 PLN* otrzymasz
    bez dokumentów potwierdzaj cych Twoje dochody:
    nie posiadasz informacji o zaleg o ciach w BIK(Biuro Informacji
    kredytowej),
    uko czy e 18 lat,
    osi gasz sta y, miesi czny dochód w minimalnej wysoko ci 750 z
    netto,
    aktualny dochód osi gasz od minimum 6 miesi cy