  • 11. Data: 2003-01-20 11:19:29
    Temat: Re: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ja slyszalem opinie tylko jednej osoby, ktorej skladka wyliczona w
    link4
    > byla o 1000 zl nizsza niz tradycyjna

    Taki system sprzedazy na zachodzie to normalnosc. Zanim powstaly banki
    z obsluga przez itnernet byly z obsluga przez telefon.
    A przeciez wiadomo ile trzeba kasy wydac w przypadku agenta - jesli
    kupujemy polise na zycie z funduszem inwestycyjnym.

    Ludzie nie sa glupi - i przeciez sprawadza w firmie dotychczasowej i
    wlasnie w link4.

    A ze teraz na sieci i nie tylko rozpocznie sie kampania anty - nie
    dziwie sie - w koncu bankom wirtualnym tez nikt nie wrozyl
    przyszlosci - a jednak zmusily duze banki do konkurencji.

  • 12. Data: 2003-01-20 21:59:31
    Temat: Ja zadzwoniłem...
    Od: k...@o...pl

    Zadzwoniłem, bo lubię nowości, a jeśli ma być taniej, albo nawet te same
    koszty, a więcej usług - to chętnie.
    No i wyszło... drożej ZA OC/AC niż w PZU, a ZK podobno nie mają w ogóle na
    razie (tak mi powiedziano). MAło tego: NIE WSZYSTKO w aucie mogłem w ogóle
    ubezpieczyć: można tylko radio, zmieniarkę i głośniki - jak ktoś ma wzmacniacz,
    to już nie (bo nie - nie ma na liście), nie mówiąc już o innych cudach typu GPS.
    Głupie pytania typu: "a na jaką kwotę chce Pan ubezpieczyć dodatkową poduszkę
    powietrzną i klimatyzację?"- qrna! Skąd mam wiedzieć?!
    A co do prowizji: mam znajomego Agenta i wiem, że w przeciwieństwie
    do "życiówek" prowizje na komunikacje są wręcz symboliczne. Także ten tekst to
    tylko po to, żeby zamydlić nam oczy.
    Nie jestem zwolennikiem PZU, ale cóż...
    Pozdrawiam!

  • 13. Data: 2003-01-22 09:34:49
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Dzwoniłem do nich i nie mogłem się doczekać na połaczenie, zostawiłem swój
    numer telefonu po zapowiedzi: "zostaw swój numer telefonu a napewno się z
    tabą skontaktujemy",

    po tygodniu nic, sam zadzwoniłem i panienka mi odpowiedziała, że mają tyle
    telefonów że się nie wyrabiają.

    Wylicozno mi składkę:

    1778 zł (AC+OC)
    23.XII zapłaciłem 1100 zł u starego ubezpieczyciela,

    przy tych samych założeniach.

    i jeszcze jedno z tych 1100 zł - prowizję ma jeszcze agent

    --
    tatko1971

    -------
    Sukces jest jak pierdnięcie,
    własny ładnie pachnie,
    cudzy śmierdzi.
    -------

  • 14. Data: 2003-01-22 15:58:44
    Od: "sceptyk" <s...@o...pl>

> [...]

    >dziwie sie - w koncu bankom wirtualnym tez nikt nie wrozyl
    >przyszlosci - a jednak zmusily duze banki do konkurencji.

    no to Ci chyba konkurencji do niczego nie zmusza. Oto garsc danych:

    ubezpieczenie pakiet PZU: 1750
    ubezpieczenie (normalne) max znizki PZU: 1935
    ubezpieczenie Allianz (normalne) max znizki: 1875
    LINK4 (normalne) max znizki: 1945

    nijak nie moge sie doliczyc tych 15%, ktore odrozniaja LINK4 od konkurencji :(

    co mi sie nie podoba w LINK4:
    - aby dokonac prostego wylicznia skladki trzeba podac WSZYSTKIE dane dotyczace
    wlasciciela, pojazdu, miejsca garazawania etc.
    - na poczatku telefonistka informuje o 172 zl znizki (nie wiedzac nawet co
    chce ubezpieczyc!)
    - baardzo skomplikowane zasady wyceny ubezpieczenia

    Konkluzja:
    mBank wchodzac na rynek mial dramatycznie lepsza oferte, LINK4 ma jedynie
    zapozyczenia od pospolitych akwizytorow "dostal Pan od nas znizke 172 zl".
    Zenada.

    sceptyk
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2003-01-22 16:01:21
    Temat: Re: Ja zadzwoniłem...
    Od: "sceptyk" <s...@o...pl>

    >No i wyszło... drożej ZA OC/AC niż w PZU, a ZK podobno nie mają w ogóle na
    >razie (tak mi powiedziano).

    Maja jak najbardziej! uwaga 1000 (slownie: tysiac) zl za rok!
    ROTFL

  • 16. Data: 2003-01-22 16:13:32
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > zapozyczenia od pospolitych akwizytorow "dostal Pan od nas znizke 172 zl".

    Zniżka jest wtedy, jak ubezpieczasz ŁĄCZNIE AC i OC, natomiast mnie
    poinformowano, że ZK NIE MA..., W OGÓLE! :-o
    U mnie też za drogo....:((
    Moim zdaniem powinni zamieścić na www JASNE zasady wyliczania składek,
    jakkolwiek one by skomplikowane nie były - np. w formie tabel: tu plus ileś %,
    a tam minus i jak się komuś chce, to wyliczy sobie szybko - po co ta 20 min.
    rozmowa?? Aha... wiem - żeby dane osobowe zdobyć... ;-)
    Pzdr.

  • 17. Data: 2003-01-22 16:49:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > rozmowa?? Aha... wiem - żeby dane osobowe zdobyć... ;-)

    eee - ale przeciez nie maja twojej zgody na pismie, wiec nie beda
    mogli chyba ich wykorzystywac (a "nielegalnie" to sobie zawsze mogliby
    wczesniej zdobyc).

    Patrzac na ta cala dyskusje - to nie mam pojecia o co w tym wszystkim
    chodzi - czy sa na tyle naiwni, ze ktos ubezpieczy sie w firmie:
    zupelnie nieznanej i nowej drozej nie sprawdzajac wczesniej u
    dotychczasowego ubezpieczyciela???

    Chyba jakis tam musi pracowac manager z importu ;)

  • 18. Data: 2003-01-22 17:38:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    apjn <a...@w...pl> wrote:
    > sysremie Direct. Reklamuja sie, ze sa o ok. 15% tansi od tradycyjnych firm
    > ubezpieczeniowych. Co sadzicie o tej firmie? Moze ma ktos juz jakies
    > doswiadczenia z firma pt. LINK4 lub moze sie podzielic jakimis uwagami,
    > sugestiami ? Pozdrawiam Piotr

    Tak - nie lubią klientów, którzy chca OC i od 13 lat nie wygenerowali
    szkód. \Czemu? Bo maja stare auto. No to się pałujcie, moich pieniędzy
    nie zobaczycie.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2003-01-22 18:49:43
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > chodzi - czy sa na tyle naiwni, ze ktos ubezpieczy sie w firmie:
    > zupelnie nieznanej i nowej drozej nie sprawdzajac wczesniej u

    reklama dzwignia handlu a kazda firma byla kiedys nieznana ;-).
    U Providenta ludzie pozyczaja to dlaczego nie mieliby kupowac
    ubezpieczen w jakims LINK4 ?

    pozdrawiam

    romekk

  • 20. Data: 2003-01-22 19:35:27
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > reklama dzwignia handlu a kazda firma byla kiedys nieznana ;-).
    > U Providenta ludzie pozyczaja to dlaczego nie mieliby kupowac
    > ubezpieczen w jakims LINK4 ?

    Złota czcionka.

    Karol