  • 21. Data: 2003-01-22 19:46:30
    Temat: Re: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: k...@o...pl

    > eee - ale przeciez nie maja twojej zgody na pismie, wiec nie beda
    > mogli chyba ich wykorzystywac (a "nielegalnie" to sobie zawsze mogliby
    > wczesniej zdobyc).

    Ale rozmowa jest nagrywana, a Ty na początku, nie rozłączają się po informacji
    o tym - wyrażasz tym samym zgodę na przetwarzanie danych.

  • 22. Data: 2003-01-22 20:42:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ale rozmowa jest nagrywana, a Ty na początku, nie rozłączają się po
    informacji
    > o tym - wyrażasz tym samym zgodę na przetwarzanie danych.

    Przetwarzanie, ale nie wysylanie smieci :)

    P.S. Jak juz ktos troche wyzej wspomnial - moze to jest oferta dla
    "swiezo" ubezpieczajacych sie? Ulg nie pobija, ale ciekawe czy sami za
    rok jakies beda dawac.

  • 23. Data: 2003-01-23 12:07:59
    Od: "Kamil" <k...@p...pl>

    Sprawdzałem oferty kilku towarzystw i u mnie AC+OC wyszło o ok. 400 zł
    taniej w Link4. Jedynie niepodobaja mi się obniżka 30% w wypłacie
    odszkodowania gdy:
    - dopuszczalna prędkość została przekroczona o ponad 30 km/h
    - zostało wymuszone pierszeństwo
    - wyprzedzano na ciągłej linii i jeszcze kilka takich sytuacji...

    Ja się z czymś takim nie spotkałem, czy w innych towarzystwach mają miejsce
    tego typu ograniczenia?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2003-01-23 12:25:25
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > - wyprzedzano na ciągłej linii i jeszcze kilka takich sytuacji...
    >
    > Ja się z czymś takim nie spotkałem, czy w innych towarzystwach mają miejsce

    W PZU jest odnośnie przekroczenia prędkości, ale nigdzie indziej nie spotkałem
    się z tyloma ograniczeniami naraz.
    Niedługo wypadnie nam ubezpieczać się... od ubezpieczeń, a ściślej od wyłączeń.

  • 25. Data: 2003-05-08 14:25:36
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> skribis:

    >A przeciez wiadomo ile trzeba kasy wydac w przypadku agenta - jesli
    >kupujemy polise na zycie z funduszem inwestycyjnym.

    a co to ma do link4?

    prowizja dla agenta za oc wynosi np. UWAGA: _1 zl_, albo cos tego rzedu.
    A ile trzeba zaplacic telefonistce w link4? a jakie sa koszty reklam?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 26. Data: 2003-05-09 06:44:45
    Od: wojsyl <w...@w...pl>

    l.e:h wrote:

    > prowizja dla agenta za oc wynosi np. UWAGA: _1 zl_, albo cos tego rzedu.
    > A ile trzeba zaplacic telefonistce w link4? a jakie sa koszty reklam?

    rzeczywiscie agent dostaje 1 zl od polisy ?
    dlaczego w takim razie zabiegaja o sprzedaz tych polis ?

    --w

  • 27. Data: 2003-05-14 18:35:12
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > prowizja dla agenta za oc wynosi np. UWAGA: _1 zl_, albo cos tego rzedu.
    > A ile trzeba zaplacic telefonistce w link4? a jakie sa koszty reklam?

    Lehu, jak zwykle bajki opowiadasz. Prowizja jest znacznie wieksza...
    tomekk