  • 1. Data: 2003-01-18 19:37:44
    Temat: mbank-multibank-inteligo???
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    jezu jezu jezu co robić co robić????????

    gdzie otworzyc rachunek??
    prosze o rade

    ktory lepszy ?

    pozdrawiam
    (tylko mnie do archiwum nie wysylajcie-czas leci moze sie cos w tych bankach
    pozmienialo)
    --
    r...@w...pl - wiadomo co wyciac
    GG-2211294

  • 2. Data: 2003-01-18 19:56:20
    Temat: Re: mbank-multibank-inteligo???
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jezu jezu jezu co robić co robić????????
    >
    > gdzie otworzyc rachunek??
    > prosze o rade
    >
    > ktory lepszy ?

    Zalezy do czego - napisz do czego bedzizesz go uzywal.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 3. Data: 2003-01-18 20:09:14
    Od: "gege" <g...@s...com.pl>

    mbank nie pobiera zadnych oplat, a inteligo z tego co wiem to tak (dotyczy
    RORa). Poza tym mbank latwiej obslugiwac przez internet

  • 4. Data: 2003-01-18 20:12:13
    Od: s...@g...pl

    > jezu jezu jezu co robić co robić????????
    >
    > gdzie otworzyc rachunek??
    > prosze o rade
    >
    > ktory lepszy ?

    jezeli na konto bedzie wplywala np. pensja tylko, a ty masz zamiar
    wykorzystywac te pieniazki dalej tzn. przelew gdzies tam, zlecenia stale,
    wyplata w bankomacie i w zasadzie nic wiecej to wybierz mBank

    jezeli zamierzasz operowac pieniazkami w szerszym zakresie np. pozyczka
    hipoteczna, czesto wplacasz pieniazki do kasy, chcesz sobie od czasu do czasu
    poogladac ladna placowke ;) to wtedy MultiBank

    pozdr Savage

  • 5. Data: 2003-01-18 20:14:11
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    no wlasnie chodzi mi o oplaty,karte platnicza,debecik,internet.
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-01-18 20:54:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wyplata w bankomacie i w zasadzie nic wiecej to wybierz mBank
    > poogladac ladna placowke ;) to wtedy MultiBank

    A jeśli chcesz mieć dużo bankomatów (depozytowe też) i niektóre przywileje (PKO BP)
    wybierz Inteligo:-)))

  • 7. Data: 2003-01-18 20:59:17
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > A jeśli chcesz mieć dużo bankomatów (depozytowe też) i niektóre
    > przywileje (PKO BP) wybierz Inteligo:-)))

    Zapędziłeś się berdycz - funkcja "depozyt" nie jest niestety dostępna dla
    Ynteligentnych :(

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-01-19 11:04:20
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    Dla mnie najważniejszą kwestią jest debecik, więc uciekam z PeKaOsa do
    Multi. A przy okazji - jest gdzieś taniej niż 12% w Multi?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 9. Data: 2003-01-19 11:08:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Mariusz <m...@p...com> wrote:

    > Dla mnie najważniejszą kwestią jest debecik, więc uciekam z PeKaOsa do
    > Multi. A przy okazji - jest gdzieś taniej niż 12% w Multi?

    Debecik w sensie linia kredytowa?
    Ja właśnie ostatnio wykonałem taką operację. Znaczy migracja z linią
    kredytową i rachunkiem z PEKAO do Multibanku.
    Z tego co mówił dorardca w Multi, ostatnio całkiem sporo nowych klientów
    przechodzi właśnie z PEKAO do Multi, razem z liniami kredytowymi.
    No i w sumie trudno się dziwić.
    Cała procedura jest w sumie jasna i przejrzysta. Cała operacja trwała w moim
    przypadku ok. 5 dni (8 założenie rachunku w Multi, 12 uruchomienie linii)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2003-01-19 11:17:18
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    > Debecik w sensie linia kredytowa?
    Właśnie tak, nawet większa niż w PeKaOsa... Decyzja w ciągu 3 dni,
    czekam na kontakt z CUF. Konto też na etapie zakładania. Wrażenia na
    razie dość pozytywne.

    Pozdrawiam
    Mariusz