  • 1. Data: 2002-02-14 12:04:18
    Temat: kredyt mieszkaniowy w HVB - czy ktoś testował ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    oferta banku (www.hvb.pl), mimo brzydkiej strony, wygląda przyzwoicie - i
    nawet nie drogo
    czy ktoś testował jak wygląda to w praktyce ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-02-14 13:02:46
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w HVB - czy ktoś testował ?
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:a4g92r$8mb$1@news.tpi.pl...

    > oferta banku (www.hvb.pl), mimo brzydkiej strony, wygląda przyzwoicie - i
    > nawet nie drogo
    > czy ktoś testował jak wygląda to w praktyce ?

    rzeczywiscie strone to maja paskudna,
    a oferta raczej nie dla zwyklego zjadacza chleba
    (min. kwota lokaty: 100000,- zł ;) )

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 3. Data: 2002-02-14 13:46:22
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    Użytkownik "hosi" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > rzeczywiscie strone to maja paskudna,
    > a oferta raczej nie dla zwyklego zjadacza chleba
    > (min. kwota lokaty: 100000,- zł ;) )

    tyle, że jestem zainteresowany kredytem a nie lokatą :)

    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-02-15 09:06:06
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Ale 100% kosztow zakupu mieszkania nie pokrywa:

    "W każdym z powyższych przypadków kwota kredytu nie może być wyższa niż 80%
    bankowo-hipotecznej wartości nieruchomości (jeśli potrzeby klienta są
    większe, istnieje możliwość udzielenia kredytu konsorcjalnego z BPH SA.
    Wówczas maksymalna kwota kredytu wynosi 80% rynkowej wartości wyżej
    wymienionej nieruchomości)"

    I jeszcze: "kierowany jest do osób fizycznych posiadających zdolność
    kredytową" ,
    a ta zdolnosc to moze byc 7000 netto dochodu miesiecznego, ponizej 35 r.
    zycia itd.

    Czyli nic nowego