    From: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT: a ogolnie co powiecie o lgnet?
    Date: Thu, 14 Feb 2002 16:09:22 +0000 (UTC)
    Sender: Wojciech Kus <w...@G...Cool.Waw.PL>

    Marcin F <m...@i...pl> napisał(a):
    > Wlasnie jestem na drodze do otwarcia sobie tam konta
    > zauwazylem ze maja dobre oprocentowanie, karte maestro(jakas
    > odmiana dla mnie bo mam same visy), i utrzymanie konta nic
    > nie kosztuje(przynajmniej przez pierwszy rok, kiedy karta jest
    > za free).

    > Czy o czyms istotnym nie wiem? Warto wyprobowac lgnet?

    Zdecydowanie tak! Zwłaszcza w połączeniu NetKonto z kartą Maestro + ROR
    Standard z kartą charge EC/MC. Oba konta są bezpłatne, kanały dostępu WWW
    i telefon działają całkiem sprawnie, LGlinka na ogół jest fachowa i _stara
    się pomóc klientowi_ (dość rzadka ostatnio cecha). Z zalet wymieniłbym
    jeszcze online'owość kanałów elektronicznych.

    Są też wady: mało bankomatów własnych, bardzo drogie wypłaty gotówki z
    bankomatów obcych (jeśli nie masz Euronetu w okolicy, a korzystasz z gotówki,
    chyba nie będziesz zadowolony z prowizji za wypłaty). Telecentrum działa
    tylko od 7:00 do 23:00 (jeśli dobrze pamiętam). No i zabezpieczenie stron
    transakcyjnych nie jest najmocniejsze (trochę na ten temat było na grupie).

    Jednak ogólnie więcej plusów niż minusów, a ponad półroczne korzystanie z
    NetKonta mogę uznać za bezproblemowe.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|