    From: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT: a ogolnie co powiecie o lgnet?
    Date: Thu, 14 Feb 2002 18:34:06 +0100

    > Standard z kartą charge EC/MC. Oba konta są bezpłatne, kanały dostępu WWW
    > i telefon działają całkiem sprawnie, LGlinka na ogół jest fachowa i _stara
    > się pomóc klientowi_ (dość rzadka ostatnio cecha).

    A jak się dodzwonićdo tej linki? Bo za cholerę nie słyszę opcji łączącej z
    operatorem, a 0 nie działa... Akurat przed paroma minutami 3 razy pomyliłem
    się w haśle na www (tzn. pomyliłem raz, ale trzy razy się dziwiłem, że coś
    jest nie tak) i zablokowało mi dostęp do kanału, każąc zadzwonić na 0801...
    Tylko, że tam nikt poza automatem nie odbiera!... Help...

    Paweł