  • 11. Data: 2002-01-09 15:30:35
    Temat: Re: LG dla biednych?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    ja mialem ten problem z domowym numerem telefonu, ktorego nie posiadam ( i nie
    zamierzam posiadac) pomoglo wlasnie "-"

  • 12. Data: 2002-01-11 08:06:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 09:38:26 +0100, "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jak nie masz numeru lokalu, to wpisz "-".

    Wpisałem to i dziwny system sru, wysłał wniosek, zamiast typowo
    wyświetlić mi całość, żebym mógł polukać, czy jakiejś literówki nie
    zrobiłem... Ale niech im będzie, zobaczymy, czy łykną ten minusik...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-01-11 08:08:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 14:34:59 +0100, "malenka" <m...@a...net.pl>
    wrote:

    >W takich przypadkach (nie tylko przy zakladaniu konta) standardowo wpisuje
    >sie "1". Tak jest przyjete.

    Bez sensu! To właśnie sugeruje, że są tam kolejne numery.
    Poza tym, w dodowdzie osobistym nie mam tekiego adresu zameldowania,
    więc się nie zgodzi i co potem?