  • 1. Data: 2002-01-09 07:51:47
    Temat: W jakim kredyt budowlany?
    Od: <m...@a...pl>

    Potrzebuję kredytu budowlanego (system gospodarczy) na dokończenie budowy
    domu. Ale nie na dokończenie całości (z wykończeniem), tylko na doprowadzenie
    do stanu surowego zamkniętego z podstawowymi instalacjami i częściowym
    wykończeniem parteru (poddasze użytkowe zostałoby nieskończone). W Kredyt Banku
    dowiedziałem się, że mogę dostać kredyt ale na skończenie całości. Takiego
    kredytu nie dostanę - za duży.

    W jakim banku da się wziąć kredyt budowlany taki o jaki mi chodzi - na
    doprowadzenie budowy do takiego momentu, żeby można było mieszkać.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Michał

  • 2. Data: 2002-01-09 09:44:28
    Temat: Re: W jakim kredyt budowlany?