  • 1. Data: 2002-01-09 07:52:16
    Temat: LG dla biednych?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    próbowałem wypełnić wniosek o założenie konta LGnet, niestety dostaję
    komunikat ,,pole lokalu nie może być puste''. A co ja poradzę na to,
    że mam zameldowanie w domu jednorodzinnym i nie ma tam numeru lokalu?
    LG przyjmuje tylko klientów z bloków?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-09 08:35:29
    Temat: Re: LG dla biednych?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > komunikat ,,pole lokalu nie może być puste''. A co ja poradzę na to,
    > że mam zameldowanie w domu jednorodzinnym i nie ma tam numeru lokalu?

    Ty bys niektore lokale w blokach zobaczyl to ci oko zbielalo ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-09 08:36:54
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Jak nie masz numeru lokalu, to wpisz "-".

    Albo "0"

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-01-09 08:38:26
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2002-01-09 08:47:22
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Albo "0"
    >
    > Pozdrawiam

    Eeeee... Wtedy LG bedzie szukal klienta w piwnicy :))))

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-01-09 09:23:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "bwwald"
    > Eeeee... Wtedy LG bedzie szukal klienta w piwnicy :))))

    blad, piwnica to -1 ;-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-01-09 09:30:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 10:23:57AM +0100, blad wrote:

    > Użytkownik "bwwald"
    >
    > blad, piwnica to -1 ;-)

    E tam, ja mam piwnice na -2, wejscie do budynku na -1. ;-)

    Zapraszam, mozna sprawdzic.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-01-09 10:20:02
    Od: "gryz0N" <g...@p...onet.pl>

    > próbowałem wypełnić wniosek o założenie konta LGnet, niestety dostaję
    > komunikat ,,pole lokalu nie może być puste''. A co ja poradzę na to,
    > że mam zameldowanie w domu jednorodzinnym i nie ma tam numeru lokalu?

    Mialem podobny problem w innym wniosku wypelnianym przez internet.
    Wystarczylo zamiast numeru wpisac "-" i akceptowalo. Moze w ten sposob sie
    uda.

    > LG przyjmuje tylko klientów z bloków?

    blokersow ? :))

    pozdr.
    gryz0N

  • 9. Data: 2002-01-09 11:36:16
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > próbowałem wypełnić wniosek o założenie konta LGnet, niestety dostaję
    > komunikat ,,pole lokalu nie może być puste''. A co ja poradzę na to,
    > że mam zameldowanie w domu jednorodzinnym i nie ma tam numeru lokalu?

    Miałem to samo. Wpisałem w to pole takie coś: -----------------
    Na umowie, która przyszłą do podpisania było już w porządku, żadnej mowy o
    numeru lokalu.

    Wojtek Tadek Mężyk

  • 10. Data: 2002-01-09 13:34:59
    Od: "malenka" <m...@a...net.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > komunikat ,,pole lokalu nie może być puste''. A co ja poradzę na to,
    > że mam zameldowanie w domu jednorodzinnym i nie ma tam numeru lokalu?

    W takich przypadkach (nie tylko przy zakladaniu konta) standardowo wpisuje
    sie "1". Tak jest przyjete.

    Pozdr.
    male