  • 1. Data: 2002-01-09 07:53:04
    Temat: ROR a polisy ubezpieczeniowe
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Zastanawia mnie jedna rzecz (cale szczescie, ze tylko jedna:-)))))
    Jak to jest z tymi ubezpieczeniami w bankach.....
    Teraz prawie kazdy bank oferuje jakies tam ubezpieczenie....
    A to od transakcji dokonanych karta przed zgloszeniem zastrzezenia
    jakies tam polisy NNW czy inne.
    Jest tego sporo jak ktos ma kilka kont to wie co i jak.

    Ja tylko jestem ciekawy (a to pierwszy stopien do piekla -przynajmniej tak
    mowie :-)
    jak to jest z realizacja tych ubezpieczen.....???
    Mojemu koledze ukradziono karte i ta karta zrealizowano kilka transakcji w
    POSach
    (za kazdym razem na potwierdzeniu transakcji byl inny wzor podpisu) i to po
    zastrzezeniu karty !!!
    bank oczywiscie zwina kase z rachunku....Znajomy napisal pisemko
    (reklamecje)
    i to nie jedno. W efekcie czego po ponad 6 miesiacach bank raczyl oddac mu
    pieniadze ale tylko 50%.
    Znajomy w ramach oferty banku otrzymal pakiet ubezpieczeniowy miedzy innymi
    obejmowal on ubezpieczenie transakcji dokonanych 24h przed zastrzezeniem
    karty.
    Na dzien dzisiejszy znajomy "poprosil" sad o pomoc w odzyskaniu reszty kasy
    bo kwota jest nie bagatelna.

    Wiec jak to jest z tymi ubezpieczeniami....???...czy towazystwa wyplacaja
    jakas kase....???
    sluszal ktos cos na ten temat....??? Znajomy zwrocil sie (w terminie) do TU
    i probowal zrealizowac polise to mu ladnie odpisano.... ze najpierw musi
    otrzymac
    wyjasnienie odnosnie reklamacji z banku itp..bla bla bla....do dnia
    dzisiejszego nie dostal z TU zni zlotowki.

    Ludzie to mamy jakies polisy czy to sa tylko puste zapisy i slogany
    reklamowe .....???

    Lew

  • 2. Data: 2002-01-09 18:18:30
    Temat: Re: ROR a polisy ubezpieczeniowe
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    A jaki to bank?

  • 3. Data: 2002-01-09 23:29:47
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    > Ludzie to mamy jakies polisy czy to sa tylko puste zapisy i slogany
    > reklamowe .....???

    Raczej puste zapisy. Większość banków nie udostępnia nawet pełnych
    warunków ubezpieczenia (trzeba wywalczać). Ubezpieczenia tego typu
    działają słabo, bo inaczej nie mogą: kosztują kilka złotych miesięcznie.
    Zatem zarówno sumy ubezpieczenia (lub gwarancyjne) jak i warunki wypłat
    są śmieszne. Ogólnie rzecz biorąc w Polsce nie ma jeszcze bancassurance
    pełną gębą.

    Nie dotyczy to kart kredytowych, z których nawet 50% opłaty rocznej może
    iść na ubezpieczenie. Dobre ubezpieczenia mają karty AmExu. Próbowaliśmy
    niedawno zebrać informacje o ubezpieczeniach bankowych i mur milczenia
    na jaki się natknęliśmy wywołał w nas daleko idące podejrzenia. ;-)

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team