  • 1. Data: 2007-01-22 19:02:50
    Temat: Który bank wybrać???
    Od: dareko <d...@g...pl>

    Może ktoś pomoże -licze na pomoc do którego banku sie wybrac ,a które
    omijać !!

    Kredyt 30-35 lat w CHF

    Kwota 400000 PLN

    Dochody netto 5500

    Bez wpłaty własnej

    Małżeństwo bez dzieci - jeszcze

    Pzdr

    Dareko

  • 2. Data: 2007-01-22 19:45:11
    Temat: Re: Który bank wybrać???
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Kwota 400000 PLN
    > Dochody netto 5500
    > Bez wpłaty własnej
    > Małżeństwo bez dzieci - jeszcze

    Przy tych kwotach to zapomnij ... bedziesz miał pełno długów, spłacał
    wielkie odsetki, a jak stracisz prace to stracisz wszystko ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-01-22 20:11:03
    Od: dareko <d...@g...pl>

    Słuchaj - nie pytałem się czy brać czy nie , rozumiem że ty byś nie brał...

    Jedno proste pytanie - który bank /banki ewentualnie... to wszystko

    dareko

  • 4. Data: 2007-01-22 20:11:30
    Od: dareko <d...@g...pl>

  • 5. Data: 2007-01-22 20:11:57
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    dareko wrote:
    > Może ktoś pomoże -licze na pomoc do którego banku sie wybrac ,a które
> [...]

    W PKO BP dostaniesz bez problemu. Sporo dobrego o tym banku ostatnio
    bylo na grupie, wiec radze sprawdzic. Sprawdz tez Polbank.
    Z mojego doswiadczenia (podobne dochody i sytuacja) wiem ze nie masz co
    probowac w mBanku, WBK i DB - nie wyjdzie Ci zdolnosc. Dombank raczej
    omijaj ze wzgledu na warunki :)

  • 6. Data: 2007-01-22 20:12:21
    Od: dareko <d...@g...pl>

  • 7. Data: 2007-01-22 20:13:01
    Od: dareko <d...@g...pl>

  • 8. Data: 2007-01-22 20:19:41
    Od: dareko <d...@g...pl>

    > W PKO BP dostaniesz bez problemu.

    W PKO BP mam juz jeden kredyt mieszkaniowy - jakos jakos -tyle że jest u
    nich beznadzieja z CHF - bo najpierw je kupują później przeliczaja przy
    transzach - i nagle może się okazać że zabraknie kilkanaście tysiecy
    ,które trzeba bedzie wpłacic z własnej kieszeni

    Sprawdz tez Polbank.
    Mam tam kilku kolegów jako kierowników oddziałów -ciekawe co wymyslą
    -przy takiej kwocie powinni chyba coś zejść z marży .Chociaż ostatnio
    słyszałem że spóźnili sie z transzą u jednej z dziewczyn u nas w
    firmie.Szczegółów nie znam -kogo to była wina...

    > Z mojego doswiadczenia (podobne dochody i sytuacja) wiem ze nie masz co
    > probowac w mBanku, WBK i DB - nie wyjdzie Ci zdolnosc.
    W mBanku dzis na inflinii wyliczyli mi zdolność na 350tys.

    Dombank raczej
    > omijaj ze wzgledu na warunki :)

    Oby nigdy DomBank nie był moim jedynym wyborem :-)

    A Millennium - doradzali mi go w Open Finance - Co wy nato??

    dareko

  • 9. Data: 2007-01-22 20:34:51
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    Santander consumer, mam tam 2 hipoteczne i jestem zadowolony. Oni nie mają
    podpisanej umowy z zadnym posrednikiem.

  • 10. Data: 2007-01-22 21:12:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-22 21:19, dareko stwierdził, że:
> [...]
    > transzach - i nagle może się okazać że zabraknie kilkanaście tysiecy
    > ,które trzeba bedzie wpłacic z własnej kieszeni

    Ale tak jest prawie wszędzie. Kredyt został Ci przeliczony po jakimś
    kursie X (z PLN na CHF) i tą wartość masz na umowie.
    Transze wypłacane są po aktualnym kursie Y, który maleje (i wtedy
    płacisz z kieszeni) albo rośnie, wtedy masz na piwo ;)
    Osobiście nie znam banku (co nie oznacza, że takiego nie ma), co to by
    Ci wypłacił wszystkie transze po kursie z umowy.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl