    From: dareko <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Który bank wybrać???
    Date: Mon, 22 Jan 2007 21:19:41 +0100

    > W PKO BP dostaniesz bez problemu.

    W PKO BP mam juz jeden kredyt mieszkaniowy - jakos jakos -tyle że jest u
    nich beznadzieja z CHF - bo najpierw je kupują później przeliczaja przy
    transzach - i nagle może się okazać że zabraknie kilkanaście tysiecy
    ,które trzeba bedzie wpłacic z własnej kieszeni

    Sprawdz tez Polbank.
    Mam tam kilku kolegów jako kierowników oddziałów -ciekawe co wymyslą
    -przy takiej kwocie powinni chyba coś zejść z marży .Chociaż ostatnio
    słyszałem że spóźnili sie z transzą u jednej z dziewczyn u nas w
    firmie.Szczegółów nie znam -kogo to była wina...

    > Z mojego doswiadczenia (podobne dochody i sytuacja) wiem ze nie masz co
    > probowac w mBanku, WBK i DB - nie wyjdzie Ci zdolnosc.
    W mBanku dzis na inflinii wyliczyli mi zdolność na 350tys.

    Dombank raczej
    > omijaj ze wzgledu na warunki :)

    Oby nigdy DomBank nie był moim jedynym wyborem :-)

    A Millennium - doradzali mi go w Open Finance - Co wy nato??

    dareko