  • 1. Data: 2007-01-22 14:04:47
    Temat: bank dla stowarzyszenia
    Od: " " <n...@g...pl>

    szukam banku dla stowarzyszenia.
    Już wiem, że Multinbank, Mbank, Inteligo nie obsługuja takich klientów a
    Millenium zdziera.
    A BISE zdziera okrutnie.
    Jest jakiś przyjazny w takim przypadku bank?

  • 2. Data: 2007-01-22 14:14:19
    Temat: Re: bank dla stowarzyszenia
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Millenium zdziera.
    > A BISE zdziera okrutnie.
    > Jest jakiś przyjazny w takim przypadku bank?

    VW Bank direct - najlepsza oferta!
    PKO BP ma pakiet wspolny cel, ale jest to drogie = 14 zl miesiecznie za
    samo prowadzenie konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-22 14:14:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    n...@g...pl napisał(a):

    > szukam banku dla stowarzyszenia.

    PKO BP, Wspólny Cel. 14 PLN miesięcznie + 2 PLN miesięcznie za dostęp
    internetowy (o ile będziesz chcieć/MÓGŁ korzystać) + ewentualnie opłata
    za kartę. Wypłaty gotówkowe w kasach gratis.

  • 4. Data: 2007-01-22 20:37:40
    Od: "skorz" <s...@m...nie>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > szukam banku dla stowarzyszenia.
    > Millenium zdziera.

    Dlaczego ?
    Znam stowarzyszenie, które ma konto w Millenium i:
    - nie płaci za prowadzenie (ale tu warunek - saldo pow. 10 000 zł),
    - przelewy na zewnątrz po 0,50 groszy,
    - dostep przez internet bezproblemowy,
    - przyjazna obsługa w oddziale...

    Czego chcieć więcej ? ;)

    pzdrwm
    skorz

  • 5. Data: 2007-01-22 21:27:15

    Dziękuję za pomoc - jutro porównam oferty VW i PKO pewnie się na jedno albo
    drugie zdecyduję.
    A jeżeli chodzi o Millenium - warunek posiadania 10 tys. nie tylko jak
    przyjdzie dotacja jest trudny do spełnienia, pewnie nie tylko dla nas.

    Pozdrawiam
    Kalina