  • 1. Data: 2005-05-01 05:46:36
    Temat: Lukas - interjejs e-konta
    Od: Andrzej Polanski <r...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam e-konto w Lukasie. Dzisiaj logując się zobaczyłem
    dwie nowe pozycje w części "stan konta" :
    "Przekroczenie kwoty dostępnej" i "Odsetki"
    Czy to tylko zmiana interfejsu ? Nic nie przekraczałem.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-01 06:11:52
    Temat: Re: Lukas - interjejs e-konta
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Polanski wrote:
> [...]
    > dwie nowe pozycje w części "stan konta" :
    > "Przekroczenie kwoty dostępnej" i "Odsetki"
    > Czy to tylko zmiana interfejsu ? Nic nie przekraczałem.

    E, coś ci sie przyśniło
    -------------
    Środki własne
    Przyznany limit pożyczki
    Dostępny limit pożyczki
    Suma zaległych prowizji
    Blokady
    Kwota dostępna

    Suma lokat

    ------------

  • 3. Data: 2005-05-01 06:35:25
    Od: Andrzej Polanski <r...@p...onet.pl>

    witek napisał(a):

    > Środki własne
    > Przyznany limit pożyczki
    > Dostępny limit pożyczki
    > Suma zaległych prowizji

    A tu jeszcze mam :
    "Przekroczenie kwoty dostępnej" na czerwono - 0 zł.
    "Odsetki" - 6,58 zł.

    > Blokady
    > Kwota dostępna
    >
    > Suma lokat

    Hmmmmm..
    Mam limit pożyczki ale go na 100% nie przekraczałem.
    Trzeba się chyba będzie w Lukasie wypytać.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-01 08:47:34
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Użytkownik Andrzej Polanski napisał:

    > Witam.
    >
    > Mam e-konto w Lukasie. Dzisiaj logując się zobaczyłem
    > dwie nowe pozycje ...

    Normalne w Lukasie na pod koniec miesiaca, na poczatku kolejnego.
    Zniknie i wroci do normy.
    janusz

  • 5. Data: 2005-05-01 10:15:31
    Od: Andrzej Polanski <r...@p...onet.pl>

    janusz napisał(a):

    > Normalne w Lukasie na pod koniec miesiaca, na poczatku kolejnego.
    > Zniknie i wroci do normy.

    Ha, już dostałem odpowiedź z Lukasa .
    Tylko zastanawiam się czy tak będzie co miesiąc.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-05-01 21:32:45
    Od: "skorz" <s...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ha, już dostałem odpowiedź z Lukasa .

    > Tylko zastanawiam się czy tak będzie co miesiąc.

    Tak. Jeśli zalogujesz się w odpowiednim momencie na koncie :)

    pzdrwm
    skorz