  • 11. Data: 2007-03-05 19:19:15
    Temat: Re: Kredyt we frankach czy złotówkach, który bank ?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-05 14:17, d...@g...com stwierdził, że:
    > Dla tego ja zawsze stawiam na PLN.

    Czy oboje musieliście cytować dwa ekrany żeby dodać po jednym zdaniu?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2007-03-05 20:12:03
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jasne wszytsko mozna wynegocjować, jesli zdolność kredytobiorcy jest
    > bez zastrzeżeń i kwota kredytu jest dość interesująca aby bank widział
    > w tym interes
    > oraz zabezpieczenie wystarczające.

    dokladnie tak

    > W negocjacjach każdy bank podchodzi indywidualnie.
    > Co do wyboru waluty, to już w PLN mozna wynegocjować dobrą marżę,
    > więc
    > nie ma potrzeby tak rzucać się na te CHF-y jak na świerze bułeczki.

    jasne, ale np w moim przypadku roznica w racie to ok. 700zl wiec trudno
    sie nie skusic na CHF...chociaz oczywiscie temat pozostaje jeszcze
    otwarty, ciagle mam watpliwosci

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-03-06 14:18:11
    Od: d...@g...com

    On 5 Mar, 20:19, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2007-03-05 14:17, d...@g...com stwierdził, że:

    > Czy oboje musieliście cytować dwa ekrany żeby dodać po jednym zdaniu?
    >
    > --
    > Marcin Nowakowski
    > MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    > mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    > GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

    Hmmm...a co?

  • 14. Data: 2007-03-06 14:41:43
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Hmmm...a co?

    bo tak sie zwyczajnie nie robi, nalezy zostawic w poscie tylko wrotke, a
    reszte wyciac...netetykieta sie klania ;-)

    miejmy szacunek dla czytajacych...

    --
    pozdr.
    RobertS