  • 1. Data: 2007-03-03 17:54:26
    Temat: Gotówka z karty kredytowej
    Od: "Rezydent" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W jaki sposób ściągnąć z własnej karty kredytowej gotówkę, aby zapłacić w
    sklepie który nie ma terminala i nie obsługuje kart ?

    - wyciągnięcie z bankomatu - wysoka prowizja i kredyt liczą od dnia wypłaty,
    czyli wole uniknąć

    - http://allpay.eu/ - prowizja 3,9% i na gotówkę czeka się 2 tygodnie

    - http://payu.eu/ - prowizja akceptowalna 2,9% +0,30zł, ale samemu sobie nie
    można wystawić rachunku, a przy założeniu fikcyjnego konta i posłuzeniu się
    kartą na inne nazwisko - zgłaszają gdzieś

    - inny uzytkownik terminala - brak takich znajomości

    - www.platnosci.pl - to samo co payu, ale się nie da raczej

    Rezydent

  • 2. Data: 2007-03-03 17:58:19
    Temat: Re: Gotówka z karty kredytowej
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Rezydent wrote:
    > W jaki sposób ściągnąć z własnej karty kredytowej gotówkę, aby zapłacić w
    > sklepie który nie ma terminala i nie obsługuje kart ?

    moneybookers

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-03 20:31:27
    Od: "Rezydent" <r...@W...gazeta.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > moneybookers

    ile sie czeka na przelew gotówki na moje konto, aby móc z bankomatu wyjąc ?

    Pozdrawiam
    Rezydent

  • 4. Data: 2007-03-03 20:47:41
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Rezydent" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:esccoi$k00$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > sklepie który nie ma terminala i nie obsługuje kart ?
    >
    > - wyciągnięcie z bankomatu - wysoka prowizja i kredyt liczą od

    Czy z tej karty na pewno nie można zrobić przelewu? Albo "spłacić"
    nią inną kartę (do stanu nadwyżki na tej innej), z której już
    można przelew zrobić?

    marekz

  • 5. Data: 2007-03-03 21:55:32
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Rezydent" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ile sie czeka na przelew gotówki na moje konto, aby móc z bankomatu wyjąc
    > ?

    Ja dostalem kiedys przelew z Moneybookers po chyba 2-3 dniach.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 6. Data: 2007-03-04 11:42:45
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

> [...]
    > sklepie który nie ma terminala i nie obsługuje kart ?
    >
    > - wyciągnięcie z bankomatu - wysoka prowizja i kredyt liczą od dnia

    Stanac przy kasie np. w MediaMarkt, upatrzyc kogos kto kupuje plazme za
    gotowke, zaplacic za niego karta i wziac gotowke.

    pozdrawiam, wk

  • 7. Data: 2007-03-04 13:58:55
    Od: "Rezydent" <r...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > Czy z tej karty na pewno nie można zrobić przelewu? Albo "spłacić"
    > nią inną kartę (do stanu nadwyżki na tej innej), z której już
    > można przelew zrobić?

    Nawet jeśli... to transakcja taka jest traktowana jak gotówkowa, czyli % za
    kredyt liczony od dnia operacji. - odpada

    --
    Rezydent

  • 8. Data: 2007-03-04 14:00:26
    Od: "Rezydent" <r...@W...gazeta.pl>

    wk <b...@p...onetABC.pl> napisał(a):

    > Stanac przy kasie np. w MediaMarkt, upatrzyc kogos kto kupuje plazme za
    > gotowke, zaplacic za niego karta i wziac gotowke.

    Brałem to pod uwagę, ale po przemyśleniach - jednak odpada.

    --
    Rezydent

  • 9. Data: 2007-03-04 16:32:12
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Rezydent napisał(a):

    > Nawet jeśli... to transakcja taka jest traktowana jak gotówkowa, czyli % za
    > kredyt liczony od dnia operacji. - odpada

    W jakim banku? ZTCW to zarówno przelewy z karty a już na pewno spłata
    starej karty kredytowej traktowane są jako bezgotówkowe.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 10. Data: 2007-03-04 17:35:07
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl>
    napisał w wiadomości news:esesbf$t60$1@news.onet.pl...

    > W jakim banku? ZTCW to zarówno przelewy z karty a już na pewno
    > spłata
    > starej karty kredytowej traktowane są jako bezgotówkowe.

    To już raczej nie te czasy, choc może gdzies pozostały relikty.
    Mille - gotówkowa (9,9%), Rajfi - gotówkowa (jak każdy przelew,
    być może jest jakiś wyjątek przy przenoszeniu karty jednorazowy),
    te dwa banki zmieniły to w stosunku do tego co było wcześniej.
    Zostało bzwbk chyba, ale przy tych ich limitach niskich, to raczej
    do zabawy można użyć. Z kolei Citi ma te swoje zabawne
    ograniczenia na jaki rachunek wolno przelać a na jaki nie...

    W przypadku pytającego, jesli nawet te groszowe odsetki są
    problemem (myślałem, że problemem jest prowizja) to nie ma
    automatycznie działającego uniwersalnego sposobu.

    marekz