  • 1. Data: 2007-03-03 11:47:12
    Temat: kk za granicą
    Od: Ra <...@s...pl>

    wyjeżdżam na tydzień do paryża, czym najlepiej płacic na miejscu
    - millennium visa, prywatna
    - korporacyjna ae
    - gotówka

    Wydatki to chyba głównie jedzonko + zabytki

  • 2. Data: 2007-03-03 23:09:26
    Temat: Re: kk za granicą
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    On 3 Mar, 12:47, Ra <w...@s...pl> wrote:
    > wyjeżdżam na tydzień do paryża, czym najlepiej płacic na miejscu
    > - millennium visa, prywatna
    > - korporacyjna ae
    > - gotówka
    >
    > Wydatki to chyba głównie jedzonko + zabytki

    zabytki - różnie bywa z akceptacją KK. Z moich skromnych doswiadczeń
    wynika, ża kasy muzeów akceptują tylko gotówkę. Reguły, oczywiście,
    nie ma.

    resturacje - z KK nie powinno być problemu. Bary szybkiej obsługi
    pewnie preferują gotówkę.

    Weź obie karty, bo w życiu różnie bywa. Bezwzgędnie weź gotówkę, bo
    karty czasami potrafią "strajkować". Sam się o tym przekonałem w
    Czechach z MC Pekao.

    Miłego zwiedzania :-)