  • 1. Data: 2007-03-04 11:25:25
    Temat: Wyciagi KK RF Banku...
    Od: "Slawek " <u...@g...pl>

    Witam mowie sobie tu pewnie na grupie bedziecie wiedziec :) - czy jesli np
    przez 3 miesiace nie bede uzywal KK w/w banku i tym samym saldo zadluzenia
    bedzie 0zl to bank bedzie mi wyciagi - "puste" przysylal - przez 3 miesiace ?
    Czy jak ruch jest generowany to dopiero wyciag przysla ? Bo czesto nie uzywam
    karty a nie chce by co miesiasc listy z banku przychodzily ;)niestety podobno
    w RF nie ma wyciagow na email i z papieru nie mozna zrezygnowac :///

  • 2. Data: 2007-03-04 11:28:11
    Temat: Re: Wyciagi KK RF Banku...
    Od: "Slawek " <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak za duzo korespondencji przychodzi to mysle ze to zle :) po co listonosz
    ma "widziec" ze co chwila z banku cos przylatuje ;) Bardzo sobie chwale Mbank
    za wyciagi Email - czemu inne banki tak tego sie "boja" ?

  • 3. Data: 2007-03-04 11:52:53
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    Slawek napisał(a):
> [...]
    > w RF nie ma wyciagow na email i z papieru nie mozna zrezygnowac :///

    O ile pod RF ukryłeś Raiffeisena to nie będzie przysyłał pustych
    wyciągów. Sprawdzone wielokrotnie na mojej, rzadko używanej, MC NG.

    PG

  • 4. Data: 2007-03-04 12:58:32
    Od: "Slawek " <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziekuje za info :) dobrze ze choc troche jest normalnosci ;) wlasnie RF to
    mialem na mysli Raj... strasznia to dla mnie nazwa - to chyba nie po naszemu :)

  • 5. Data: 2007-03-04 21:19:18
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Slawek wrote:
    > Jak za duzo korespondencji przychodzi to mysle ze to zle :) po co listonosz
    > ma "widziec" ze co chwila z banku cos przylatuje ;) Bardzo sobie chwale Mbank
    > za wyciagi Email - czemu inne banki tak tego sie "boja" ?

    Z tych, z którymi miałem/mam do czynienia to multi i citi mają wyciągi
    papierowo lub nie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski