  • 1. Data: 2003-03-03 08:57:01
    Temat: Kredyt w ROR - w jakim banku najmniej problemów?
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Witam,
    jaki bank polecacie, aby założyć sobie ROR i zaciągnąć w nim kredyt odnawialny?
    Ale taki, którego nie trzeba spłacać co miesiąc. Wysokość kredytu tak powiedzmy
    do 4-krotności miesięcznych dochodów netto.

    Warunki są takie (wiem, mogą być trudne do spełnienia...):
    - musi być obsługa rachunku przez Internet,
    - muszą udzielić kredytu jak najszybciej po założeniu u nich rachunku
    (a najlepiej od razu),
    - do oceny zdolności kredytowej oprócz dochodów z zatrudnienia uwzględnią
    inne dochody (mogę przedstawić ostatni PIT-5 ewentualnie zeznanie roczne,
    również zeznania z poprzednich lat),
    - oczywiście powinni mieć w miarę korzystne oprocentowanie,
    - powinni też znać się na ludziach i poznać że mają do czynienia z uczciwym
    człowiekiem :) (wiem, że banki traktują teraz każdego jak potencjalnego
    naciągacza, poniekąd słusznie).

    Historii z poprzednich rachunków bankowych najlepiej żeby nie wymagali,
    bo największe wpływy były na konto internetowe (pech chciał, że tam kredytów
    nie udzielają) i jest trochę kłopotu z udokumentowaniem.

    Czy w ogóle jest jakiś bank w którym nie trzeba mieć długo konta
    i wpływów na nie, żeby dostać taki kredyt na podanych przeze mnie
    warunkach?

    --
    CHANI

  • 2. Data: 2003-03-03 09:09:49
    Temat: Re: Kredyt w ROR - w jakim banku najmniej problemów?
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Użytkownik "CHANI" <c...@c...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > do 4-krotności miesięcznych dochodów netto.
    >
    > Warunki są takie (wiem, mogą być trudne do spełnienia...):
    > - musi być obsługa rachunku przez Internet,
    mBank

    > - muszą udzielić kredytu jak najszybciej po założeniu u nich rachunku
    > (a najlepiej od razu),

    Moze mBank? Jesli masz wyciag z archunku ze swojego poprzedniego banku i
    miales tam kredyt w koncie osobistym - to dosatniesz taki samw mBanku.

    > - do oceny zdolności kredytowej oprócz dochodów z zatrudnienia uwzględnią
    > inne dochody (mogę przedstawić ostatni PIT-5 ewentualnie zeznanie roczne,
    > również zeznania z poprzednich lat),

    hmm - tutaj to nie wiem....

    > - oczywiście powinni mieć w miarę korzystne oprocentowanie,

    mysle, ze jest korzystne. eMax - 5,5%, eKonto - 4,5%

> [...]
    kredytów
    > nie udzielają) i jest trochę kłopotu z udokumentowaniem.

    no i mBank odpada :(((
    Ale moze sprobuj na infolinii - procedury sa po to by je ladnie obchodzic
    Tak bylo przy kredycie hipotecznym w mBanku w moim przypadku :))) Dlatego
    uwazam, ze wszystko mozna zalatwic.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-03-03 17:39:19
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Vei wrote:

    > Moze mBank? Jesli masz wyciag z archunku ze swojego poprzedniego
    > banku i miales tam kredyt w koncie osobistym - to dosatniesz taki
    > samw mBanku.

    Kiedyś miałam, ale to było dawno.

    > mysle, ze jest korzystne. eMax - 5,5%, eKonto - 4,5%

    Miałam na myśli korzystne oprocentowanie KREDYTU! :)

> [...]
    > obchodzic Tak bylo przy kredycie hipotecznym w mBanku w moim
    > przypadku :))) Dlatego uwazam, ze wszystko mozna zalatwic.

    No właśnie, mi chodziło w zasadzie o najlepsze konto w zwykłym
    banku, ale z obsługą przez Internet.
    Ale dzięki, spróbuję dowiedzieć się czegoś na tej infolinii
    mbankowej.

    --
    CHANI

  • 4. Data: 2003-03-03 20:21:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    CHANI wrote:
    > No właśnie, mi chodziło w zasadzie o najlepsze konto w zwykłym
    > banku, ale z obsługą przez Internet.
    > Ale dzięki, spróbuję dowiedzieć się czegoś na tej infolinii
    > mbankowej.

    Popatrz w ostatniej bodaj czwartkowej Rzepie (archiwum w Internecie -
    dodatek moje pieniadze).
    Najtansze (z dostepem przez Inet) sa w Fortisie i Multi.
    Calkiem ciekawy ma PKO BP

  • 5. Data: 2003-03-04 08:34:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 3 Mar 2003 09:57:01 +0100, "CHANI" <c...@c...org> wrote:

> [...]
    >Ale taki, którego nie trzeba spłacać co miesiąc. Wysokość kredytu tak powiedzmy
    >do 4-krotności miesięcznych dochodów netto.

    Mysle, ze Multi moloby Cie zainteresowac.

    >Warunki są takie (wiem, mogą być trudne do spełnienia...):
    >- musi być obsługa rachunku przez Internet,

    Jak najbardziej

    >- muszą udzielić kredytu jak najszybciej po założeniu u nich rachunku
    >(a najlepiej od razu),

    Na podsawie historii z innego banku mozna wnioskowac od razu po
    zalozeniu konta

    >- do oceny zdolności kredytowej oprócz dochodów z zatrudnienia uwzględnią
    >inne dochody (mogę przedstawić ostatni PIT-5 ewentualnie zeznanie roczne,
    >również zeznania z poprzednich lat),

    Dzialanosc ? Jesli przedstawisz tez dokumenty rejestrowe firmy a
    dzialanosc prowadzona jest przynajmniej 18mc to nie powinno byc
    problemow.

    >- oczywiście powinni mieć w miarę korzystne oprocentowanie,

    12,3% standardowo.

    >- powinni też znać się na ludziach i poznać że mają do czynienia z uczciwym
    >człowiekiem :) (wiem, że banki traktują teraz każdego jak potencjalnego
    >naciągacza, poniekąd słusznie).

    Jasnowidze rzadko pracuja w bankach :D

    >Historii z poprzednich rachunków bankowych najlepiej żeby nie wymagali,

    To akurat w Multi podstawa

    >bo największe wpływy były na konto internetowe (pech chciał, że tam kredytów
    >nie udzielają) i jest trochę kłopotu z udokumentowaniem.

    Ale w jakim to banku do konta internetowego nie da sie zamowic
    historii rachunku ?

    >Czy w ogóle jest jakiś bank w którym nie trzeba mieć długo konta
    >i wpływów na nie, żeby dostać taki kredyt na podanych przeze mnie
    >warunkach?

    Bez dobrej historii rachunku albo juz udzielonego kredytu w innym
    banku to chyba nie.
    Mozesz jeszcze ofercie Lukasa sie przyjzec.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730