  • 1. Data: 2003-03-03 08:14:06
    Temat: 2CHECKOUT >> Inteligo ??
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    Witam,

    2Checkout.com to taki odpowiednik polskiego Polcardu.
    Mam tam konto i problem w przeslaniu srodkow do PL (na Inteligo).

    Musze podac 'routing code' banku korespondencyjnego dla Inteligo. W
    PKO powiedzieli mi, ze takim bankiem jest Pekao S.A. New York Branch w
    Nowym Jorku ale szokuje ich pytanie o jego 'routing code'.

    Z gory dzieki za wszelkie sugestie.

    b.

  • 2. Data: 2003-03-03 08:34:21
    Temat: Re: 2CHECKOUT >> Inteligo ??
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 03, 2003 at 09:14:06AM +0100, kobartek wrote:

    >2Checkout.com to taki odpowiednik polskiego Polcardu.
    >Mam tam konto i problem w przeslaniu srodkow do PL (na Inteligo).

    Ja tez chce miec konto w polcardzie!!!! ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-03-03 08:39:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    Zatrudnij sie a bedziesz mial :) bedzie w...@p...com.pl :))))))))

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-03-03 11:06:51
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    On 3 Mar 2003 09:34:21 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Ja tez chce miec konto w polcardzie!!!! ;-)

    OK. A moze wiesz cos na temat 'routing code' ??

  • 5. Data: 2003-03-03 11:20:42
    Temat: Re: Re: 2CHECKOUT >> Inteligo ??
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 03, 2003 at 12:06:51PM +0100, kobartek wrote:

    >OK. A moze wiesz cos na temat 'routing code' ??

    O ile pamietam, jest to jeden z parametrow adresujacych bank - tyle ze
    nie w polsce.

    --

    --w

  • 6. Data: 2003-03-03 13:41:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 03, 2003 at 09:39:30AM +0100, JaKi wrote:

    >Zatrudnij sie a bedziesz mial :) bedzie w...@p...com.pl :))))))))

    Ech, rozmazylem sie ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2003-03-03 14:26:51
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    kobartek <k...@p...fm> napisal w

    > 2Checkout.com to taki odpowiednik polskiego Polcardu.
    > Mam tam konto i problem w przeslaniu srodkow do PL (na Inteligo).
    > Musze podac 'routing code' banku korespondencyjnego dla Inteligo.

    Czy dobrze rozumiem, że 2Checkout.com nie może przesłać śrdoków
    bezpośrednio do Inteligo, posługując się kodem SWIFT BPKOPLPW? Czy
    jesteś tego pewien? A może chodzi o minimalizację związanych z przelewem
    opłat?

    > W PKO powiedzieli mi, ze takim bankiem jest Pekao S.A. New York Branch
    > w Nowym Jorku ale szokuje ich pytanie o jego 'routing code'.

    I nic dziwnego. 'Routing code' to amerykański odpowiednik naszego
    8-cyfrowego numeru banku/oddziału, wykorzystywany do operacji
    międzybankowych na terenie Stanów. PeKaO SA New York Branch posiada
    prawdopodobnie amerykański routing code, ale jaki on jest, najszybciej
    dowiesz się znajdując i pisząc na adres e-mail tego nowojorskiego
    oddziału (BTW jego SWIFT to PKOPUS33 - czyli wyraźnie amerykański).
    Ewentualnie zacznij nękać pytaniami jakąś infolinię PeKaO SA.

    Powodzenia
    Marta

    PS. PeKaO SA wkrótce zamyka(sprzedaje?) swój nowojorski oddział, więc
    wszelkie zdobyte informacje za chwilę mogą się okazać nieaktualne.

  • 8. Data: 2003-03-03 17:26:44
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    On Mon, 3 Mar 2003 14:26:51 +0000 (UTC), MartaW
    <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >bezpośrednio do Inteligo, posługując się kodem SWIFT BPKOPLPW? Czy
    >jesteś tego pewien? A może chodzi o minimalizację związanych z przelewem

    Witam, dzieki serdeczne za odpowiedz.

    Nie wiem czy nie moga czy nie chca. Dziwi mnie to rowniez. Poki co
    probuje wypytac o ten numer. Wyslalem rowniez faks do Pekao w NY - bez
    odzewu.

    Ze strony 2checkout:
    https://www.2checkout.com/bank_details.html

    Corresponding Bank Info
    Your bank will have a releationship with a Corressponding Bank in New
    York, which facilities a wire transfer from the United States.

    THIS INFORMATION IS REQUIRED, NO FUNDS CAN BE TRANSFER UNTIL WE HAVE
    THIS INFORMATION:

    Your bank's, Corresponding Banks Name In New York: ______
    Your bank's, Corresponding Bank Routing Number: _________
    All international banks that wish to accept funds transfers from the
    United States have a Corresponding Bank in New York. In order to
    insure the accurate transfer or funds the 9 digit indentification
    number ( routing code ) for the Corresponding US bank is required.
    \n\n<strong>ONLY</strong> your bank can prodvide this info, 2CheckOut
    cannot.\n\n If you are unsure what the code number should be contact
    your bank for clarification.

    >PS. PeKaO SA wkrótce zamyka(sprzedaje?) swój nowojorski oddział, więc
    >wszelkie zdobyte informacje za chwilę mogą się okazać nieaktualne.

    Hmm to bede musial chyba podac inny bank posredniczacy. Inteligo ma
    jeszcze kilka ale nie zapisalem.

    b.

  • 9. Data: 2003-03-03 18:01:09
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    Mam jeszcze jedno pytanko.

    Na stronie PKOBP jako korespondentow w NY podano:

    Bank of America NT&SA
    Deutsche Bank Trust Company Americas
    Citibank
    JP Morgan Chase Bank
    Standard Chartered Bank

    Czy kierowac sie jakims powodem przy wyborze ktoregos z nich (mniejsze
    koszty, szybkosc operacji, etc.) czy nie ma to wiekszego znaczenia ?

    Pozdrowienia
    b.

  • 10. Data: 2003-03-03 18:25:58
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    kobartek <k...@p...fm> napisal w

    > Ze strony 2checkout:
    > THIS INFORMATION IS REQUIRED, NO FUNDS CAN BE TRANSFER UNTIL WE HAVE
> [...]

    No tak, to dość jasno się wypowiadają :-(

    Aha, całkiem niedawno, gdy szukałam SWIFT'u Bank of America SF, bardzo
    pomógł mi Google, który pokazał mi też jego 'routing code' (chociaż ten
    mi był akurat niepotrzebny). Może spróbujesz?

    Marta