  • 1. Data: 2003-03-03 08:41:26
    Temat: sory, ale w banku lekka praca to zrobie wam tutaj za kare test binara :) - Snap15.jpg [1/1]
    Od: andrzej steinmann <a...@a...com.pl>

  • 2. Data: 2003-03-03 12:52:39
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "andrzej steinmann" <a...@a...com.pl> wrote in message
    news:MPG.18cd33696ee1109298984f@news.tpi.pl...

    > ˙Ř˙ŕJSTUVWXYZcdefghijstuvwxyz,f".??^?S'"".--~
    Ts˘Ł¤ĄŚ§¨ŠŞ˛ł´ľśˇ

    Ciesz sie, ze to takie krótkie bylo, bo ja mam pod reka linuxa do wyslania
    na twoje konto

  • 3. Data: 2003-03-03 13:06:22
    Od: "rmrmg" <i...@s...atu.re>

    w hierarchi pl.* załaczniki nie przejdą
    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 4. Data: 2003-03-03 13:08:41
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    andrzej steinmann <a...@a...com.pl> wrote in

    /ciach.../

    Wyraze sie dobitnie :
    Na mozg Ci padlo ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-03-03 14:07:07
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    andrzej steinmann powiada :

    Wiesz, że jak ludzie się zaczną masowo skarżyć, możesz stracić tego
    swojego adsl'a ?

    Sławek (wciąż zaskakiwany pomysłami niektórych ludzi...)
    --
    ________ Mały poradnik życia - 58 :
    _/ __/ __/ Zawsze przyjmuj wyciągniętą dłoń.

  • 6. Data: 2003-03-03 23:33:00
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    andrzej steinmann wrote:
    > ˙Ř˙ŕ