  • 1. Data: 2003-03-03 07:53:37
    Temat: Pekao24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Pozwolę sobie powtórzyć pytanie, może po weekendzie pojawił się ktoś,
    kto ma sostęp do Eurokonta przez www.

    Pekao obdarzył mnie tym Pekao24, korzystam z tego pod Mozillą,
    nie mam Windowsów. W liście operacji widzę tylko enigmatyczne
    "przelew" "transakcja kartą", natomiast nie daje się dokładniej
    obejrzeć co za przelew od kogo, czy do kogo, gdzie transakcja. Czy to
    dlatego, że nie ma Windowsów, czy Pekao w ogóle nie miał w planach,
    żebym to zobaczyła.

    Renata

  • 2. Data: 2003-03-03 08:39:16
    Temat: Re: Pekao24
    Od: s...@p...onet.pl

    Ja działam przez Windowsa i niestety mam to samo tzn do przelewów
    przychodzących brak szczegółowych opisów.
    Wygląda na to, że tak miało być (czy też jest) z założenia.

  • 3. Data: 2003-03-03 11:58:32
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > obejrzeć co za przelew od kogo, czy do kogo, gdzie transakcja. Czy to
    > dlatego, że nie ma Windowsów, czy Pekao w ogóle nie miał w planach,

    Właśnie zadzwoniłam na infolinię, pani powiedziała, że "dopracowują" i
    w bliżej nieokreślonej przyszłości "ma działać".

    Renata