    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w ROR - w jakim banku najmniej problemów?
    Date: Tue, 04 Mar 2003 09:34:25 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c26-160.icpnet.pl

    On Mon, 3 Mar 2003 09:57:01 +0100, "CHANI" <c...@c...org> wrote:

    >Witam,
    >jaki bank polecacie, aby założyć sobie ROR i zaciągnąć w nim kredyt odnawialny?
    >Ale taki, którego nie trzeba spłacać co miesiąc. Wysokość kredytu tak powiedzmy
    >do 4-krotności miesięcznych dochodów netto.

    Mysle, ze Multi moloby Cie zainteresowac.

    >Warunki są takie (wiem, mogą być trudne do spełnienia...):
    >- musi być obsługa rachunku przez Internet,

    Jak najbardziej

    >- muszą udzielić kredytu jak najszybciej po założeniu u nich rachunku
    >(a najlepiej od razu),

    Na podsawie historii z innego banku mozna wnioskowac od razu po
    zalozeniu konta

    >- do oceny zdolności kredytowej oprócz dochodów z zatrudnienia uwzględnią
    >inne dochody (mogę przedstawić ostatni PIT-5 ewentualnie zeznanie roczne,
    >również zeznania z poprzednich lat),

    Dzialanosc ? Jesli przedstawisz tez dokumenty rejestrowe firmy a
    dzialanosc prowadzona jest przynajmniej 18mc to nie powinno byc
    problemow.

    >- oczywiście powinni mieć w miarę korzystne oprocentowanie,

    12,3% standardowo.

    >- powinni też znać się na ludziach i poznać że mają do czynienia z uczciwym
    >człowiekiem :) (wiem, że banki traktują teraz każdego jak potencjalnego
    >naciągacza, poniekąd słusznie).

    Jasnowidze rzadko pracuja w bankach :D

    >Historii z poprzednich rachunków bankowych najlepiej żeby nie wymagali,

    To akurat w Multi podstawa

    >bo największe wpływy były na konto internetowe (pech chciał, że tam kredytów
    >nie udzielają) i jest trochę kłopotu z udokumentowaniem.

    Ale w jakim to banku do konta internetowego nie da sie zamowic
    historii rachunku ?

    >Czy w ogóle jest jakiś bank w którym nie trzeba mieć długo konta
    >i wpływów na nie, żeby dostać taki kredyt na podanych przeze mnie
    >warunkach?

    Bez dobrej historii rachunku albo juz udzielonego kredytu w innym
    banku to chyba nie.
    Mozesz jeszcze ofercie Lukasa sie przyjzec.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730