  • 1. Data: 2004-09-07 19:29:29
    Temat: Kredyt kontraktowy w BPH - polisa na życie
    Od: "Ar" <r...@g...pl>

    Witam

    Przygotowuję się do złożenia wniosku o kredyt kontraktowy w Kasie
    Mieszkaniowej BPH. Jako, że moja żona jest studentką - nie pracuje
    traktowany jestem jak jedyny żywciel rodziny i bank wymaga odemnie
    założenia polisy na życie na cały okres kredytu.
    Gdzie mogę ubezpieczyć się najtaniej ? Bank nie ma szczególnych preferencji
    co do ubezpieczyciela.

    Pozdrawiam,
    Ar

  • 2. Data: 2004-09-07 19:40:03
    Temat: Re: Kredyt kontraktowy w BPH - polisa na życie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 19:29:29 +0000 (UTC), "Ar" <r...@g...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >założenia polisy na życie na cały okres kredytu.
    >Gdzie mogę ubezpieczyć się najtaniej ? Bank nie ma szczególnych preferencji

    Najtaniej, znaczy najniższa składka za określoną sumę ubezpieczenia? Bo chyba
    bank wymaga ubezpieczenia na jakąś konkretną kwotę? Skorzystaj z pomocy brokera:
    http://www.polbrokers.org.pl/navigation/lista_broker
    ow.html

  • 3. Data: 2004-09-07 20:08:05
    Od: "Ar" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Najtaniej, znaczy najniższa składka za określoną sumę ubezpieczenia? Bo
    chyba bank wymaga ubezpieczenia na jakąś konkretną kwotę?

    tak, 65tys na okres 4 lat
    ar