  • 1. Data: 2004-09-07 19:20:07
    Temat: Kredyt gotówkowy 7% czy to mozliwe??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam
    dzwonilem wczoraj na info do PKO BP z pytaniem jakie jest oprocentowanie
    kredytu gotówkowego w tym banku.
    Pani odpowiedziala mi ze jest to 7% w skali roku.
    W necie wyczytalem ze jest to kredyt tylko w zlotówkach wiec nie pomylila
    sie chyba i nie sprawdzila w innej walucie.

    Czy to mozliwe??

    Czy nawet jak by procent byl wyzszy to polecacie ten kredyt??

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2004-09-07 19:53:38
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy 7% czy to mozliwe??
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > W necie wyczytalem ze jest to kredyt tylko w zlotówkach wiec nie pomylila
    > sie chyba i nie sprawdzila w innej walucie.

    Możliwe,
    a sprawdziłeś przy okazji prowizję za udzielenie?
    http://skocz.pl/gotowkowe
    Zwróć uwagę na pkt 2.
    Nadal jest taki pociągający?