  • 1. Data: 2004-09-07 15:47:43
    Temat: Bank Pekao SA Bankiem Roku w Polsce
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank Pekao SA otrzymał dzisiaj od prestiżowego międzynarodowego magazynu
    "The Banker" nagrodę "Bank of the Year 2004 in Poland". W uzasadnieniu
    nagrody podkreślano wysoki poziom efektywności finansowej Banku, przyjazność
    procedur dla klientów oraz przestrzeganie wysokich standardów "corporate
    governance" oraz zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6440
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-07 17:32:46
    Temat: Re: Bank Pekao SA Bankiem Roku w Polsce
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > procedur dla klientów oraz przestrzeganie wysokich standardów "corporate
    > governance" oraz zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.

    He he :)))

    To żart czy kupili sobie ten tytuł :))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-07 17:58:49
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On Tue, 7 Sep 2004 19:32:46 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >He he :)))
    >

    >To żart czy kupili sobie ten tytuł :))

    pewnie kupili - bo jak mam do czynienia z bankiem typu "tuż za rogiem"
    i multibankiem - to widzę zdecydowanie, że jednak ten za rogiem
    powinien tam zostać na dłużej :)

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team
    _| _|\____|

  • 4. Data: 2004-09-07 19:28:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 7 Sep 2004 17:47:43 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Bank Pekao SA otrzymał dzisiaj od prestiżowego międzynarodowego magazynu
    >"The Banker" nagrodę "Bank of the Year 2004 in Poland". W uzasadnieniu
    >nagrody podkreślano wysoki poziom efektywności finansowej Banku,

    no tak - jak sie ocenia bank tylko pod katem osiaganych zyskow to
    pewnie nagroda sie nalezala. ale taktyka maksymalizacji zysku juz
    wkrotce moze sie zemscic...

    > przyjazność procedur dla klientów ...

    huehuehue dobre :) to juz jest dorabianie ideologii i to baaaardzo
    chybione

    G.

  • 5. Data: 2004-09-07 19:35:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 19:32:46 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wklepał(-a):

    >He he :)))
    >

    >To żart czy kupili sobie ten tytuł :))

    Już tłumaczę:
    - wysoki poziom efektywności finansowej Banku = pobiera wysokie opłaty za co się
    da
    - przyjazność procedur dla klientów = jak przebrniesz przez nasze procedury, to
    może coś dla ciebie zrobimy
    - zasad społecznej odpowiedzialności biznesu = wziąłeś u nas drogi kredyt, ale
    będziesz miał blisko do oddziału.

    ;-)

  • 6. Data: 2004-09-07 21:52:25
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:chkl94$h8p$1@news.onet.pl...
    > Bank Pekao SA otrzymał dzisiaj od prestiżowego międzynarodowego magazynu
    > "The Banker" nagrodę "Bank of the Year 2004 in Poland".

    Pewno chlopaki z Sycylii finansuja te gazete...

  • 7. Data: 2004-09-07 22:32:18
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Już tłumaczę:
    > - wysoki poziom efektywności finansowej Banku = pobiera wysokie opłaty za co się
    > da

    :)))

    > - przyjazność procedur dla klientów = jak przebrniesz przez nasze procedury, to
    > może coś dla ciebie zrobimy

    Dobre

    > - zasad społecznej odpowiedzialności biznesu = wziąłeś u nas drogi kredyt, ale
    > będziesz miał blisko do oddziału.
    >
    > ;-)

    Puszczam na pl.rec.humor.najlepsze ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-09-08 09:10:28
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:chkl94$h8p$1@news.onet.pl...
> [...]
    > procedur dla klientów oraz przestrzeganie wysokich standardów "corporate
    > governance" oraz zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.

    ROTFL roku!!!!!!! :)))))))))))

    pzdr
    topjes

  • 9. Data: 2004-09-08 09:21:08